Το ελαιόλαδο ως πηγή ανάπτυξης στη Λέσβο και μελέτη επικοινωνιακής πολιτικής και του marketing

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Το ελαιόλαδο ως πηγή ανάπτυξης στη Λέσβο και μελέτη επικοινωνιακής πολιτικής και του marketing

Χατζηαργυρίου, Ειρήνη
Χατζηαργυρίου, Ουρανία

Οι διατροφικές συνήθειες και η υγιεινή διατροφή αποτελούν αντικείμενο μεγάλου ενδιαφέροντος γεγονός που εξηγείται από την αύξηση των προβλημάτων υγείας όπως οι καρδιακές ασθένειες και η χαμηλή ποιότητα των διατροφικών συνηθειών (Krystallis & Ness, 2005). Για αυτό το λόγο, μεγάλο μέρος των καταναλωτών έχει δείξει μεγάλο ενδιαφέρον για τις τροφές που καταναλώνει γεγονός που έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη της αγοράς του ελαιόλαδου. Η Ελλάδα κατέχει την τρίτη θέση στην παραγωγή ελαιολάδου παγκοσμίως μετά την Ισπανία και την Ιταλία (International Olive Oil Council, 2011) παρά ταύτα υπάρχουν ακόμα μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης σε εθνικό αλλά και διεθνές επίπεδο. Στην ανάπτυξη αυτή πολύ συμαντικό ρόλο διαδραματίζουν οι στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας της εκάστοτε επιχείρησης και είναι γεγονός πως το επίπεδο χρήση και εφαρμογής τους συνδέεται άμεσα με την απόδοση της εταιρίας. Σχετικές έρευνες έχουν γίνει σε αρκετούς κλάδους, διαφόρων δραστηριοτήτων όπως ο τουρισμός, παρά ταυτα παρόμοια προσέγγιση για τη χρήση του μάρκετινγκ και των στρατηγικών επιλογών δεν έχει γίνει στον κλάδο του ελαιόλαδου και συγκεκριμένα στον Ελληνικό χώρο. Επομένως, η παρούσα εργασία αφού παρουσιάσει την βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με τη σχέση των στρατηγικών μάρκετινγκ και επικοινωνίας με την απόδοση των επιχειρήσεων, συνεχίζει με την ανάλυση του κλάδου και συγκεκριμένα με την ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος και του ανταγωνισμού και τέλος με την διενέργεια έρευνας πρωτογενών στοιχείων για την εξακρίβωση του επιπέδου χρήσης των στρατηγικών μάρκετινγκ και επικοινωνίας από τις επιχειρήσεις πώλησης ελαιόλαδου στο Νομό Λέσβου και η πιθανή συσχέτιση τους με την συνολική απόδοση της επιχειρήσης. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου, σε δείγμα 37 επιχειρήσεων πώλησης ελαιόλαδου που εδρεύουν στο Νομό Λέσβου και μεταξύ άλλων βρέθηκε πως το επίπεδο χρήσης των στρατηγικών μάρκετινγκ και επικοινωνίας σχετίζεται θετικά με την απόδοση των επιχειρήσεων (στην αγορά αλλά και την οικονομική απόδοση) καθώς επίσης και με τα έτη λειτουργίας μίας επιχείρησης.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Στρατηγικός σχεδιασμός
Ελαιόλαδο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.