Τοποθέτηση νέου προϊόντος στην αγορά

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Τοποθέτηση νέου προϊόντος στην αγορά

Μέμο, Μάρω

Η τοποθέτηση νέων προϊόντων στην αγορά αποτελεί μια διαδικασία, η οποία για να διεκπεραιωθεί ακολουθούνται συγκεκριμένες στρατηγικές. Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στην ανάδειξη των στρατηγικών Μάρκετινγκ που ακολουθούνται με απώτερο σκοπό την παρουσίαση της συνολικής διαδικασίας τοποθέτησης ενός νέου προϊόντος και τα αποτελέσματα μετά την είσοδό του στην αγορά. Προκειμένου να διαλευκανθούν σε βάθος όλες οι ενέργειες πραγματοποιήθηκε έρευνα στις εταιρείες Αbbvie Pharmaceuticals και Coca Cola Τρία Έψιλον. Οι εταιρείες αυτές, πρόσφατα προέβησαν στη διαδικασία τοποθέτησης ενός νέου προϊόντος στην αγορά. Η λεπτομερής καταγραφή των πρακτικών που ακολούθησαν οι παραπάνω επιχειρήσεις σε συνδυασμό με βιβλιογραφική επισκόπηση θα συντελέσει στην εξαγωγή απτών συμπερασμάτων.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)