Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αναφέρεται στη μάθηση μέσω κινητών συσκευών καθώς και στις προοπτικές εξέλιξής της. Στόχος της είναι η παρουσίαση και η εξοικείωση των εκπαιδευομένων στο νέο αυτό τρόπο μάθησης καθώς και η εξέλιξή του. Στην τεχνολογική εποχή που διανύουμε, η μετάδοση των πληροφοριών και της γνώσης δεν μπορεί να περιορίζεται από εμπόδια και δυσκολίες, όπως είναι η απόσταση ή ο χρόνος. Στην προσπάθεια των εκπαιδευτικών οργανισμών και ιδρυμάτων για την εκμετάλλευση των τεχνολογικών μέσων που υπάρχουν σήμερα, με σκοπό την υποστήριξη της μάθησης μέσα και έξω από το σχολείο, δημιουργήθηκε μια νέα και πολλά υποσχόμενη τεχνολογία, η τεχνολογία του m-learning. Σύμφωνα με τη βιβλιογραφία, η έννοια του mobile learning εμφανίζεται τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα και οφείλεται στην ραγδαία εξέλιξη και τεχνολογική ανάπτυξη των κινητών συσκευών. Με βάση λοιπόν τα παραπάνω, στο θεωρητικό μέρος της εργασίας, γίνεται μία πρώτη αναφορά στον ορισμό της εκπαίδευσης καθώς και στους σκοπούς που έχει. Εν συνεχεία, αναλύεται ο ορισμός της τηλεκπαίδευσης και πώς χρησιμοποιείται στην ελληνική εκπαίδευση. Ακόμη, αναλύεται διεξοδικά ο όρος «Mobile Learning», που αναφέρεται στη μάθηση μέσω κινητών συσκευών και γίνεται μία σύγκριση των όρων e – Learning και m – Learning. Τέλος, στο πρακτικό μέρος, παρουσιάζεται η μεθοδολογία της έρευνας καθώς και η ίδια η έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου, όπου ερευνάται το κατά πόσο είναι γνωστός ο όρος του Mobile Learning, εάν χρησιμοποιούνται οι κινητές συσκευές στη μάθηση καθώς και το κατά πόσο μπορεί να εξελιχθεί αυτός ο τρόπος μάθησης στο μέλλον.