Στάσεις ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας τριών αλυσίδων super-market = Greek consumers' attitudes towards private labels of three super market retailers

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Στάσεις ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας τριών αλυσίδων super-market = Greek consumers' attitudes towards private labels of three super market retailers

Χουχουλή, Ιωάννα
Ψαριανού, Μαρία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2015

2015


Η εργασία αυτή σχετίζεται με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και την στάση που σχηματίζουν οι καταναλωτές για τα συγκεκριμένα προϊόντα. Οι στόχοι της δεν είναι ένας, αλλά περισσότεροι. Πιο συγκεκριμένα, με τη διεξαγωγή της παρούσας έρευνας διερευνήθηκαν οι αντιλήψεις των καταναλωτών, καθώς και το ποσοστό ευχαρίστησης που νιώθουν για τα ΠΙΕ των τριών αλυσίδων σούπερ μάρκετ (Carrefour Μαρινόπουλος, ΑΒ Βασιλόπουλος και Γαλαξίας). Επίσης ερευνήθηκε η ικανοποίηση που αισθάνονται οι καταναλωτές από την αγορά των ΠΙΕ και κατά πόσο τα δημογραφικά χαρακτηριστικά επηρεάζουν αυτήν τους την ικανοποίηση. Εν συνεχεία, από την έρευνα που έγινε στους καταναλωτές των τριών σούπερ μάρκετ (Carrefour Μαρινόπουλος, ΑΒ Βασιλόπουλος και Γαλαξίας) στην πόλη της Λάρισας παρατηρήθηκε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό απαντήσεων και στα τρία σούπερ μάρκετ δόθηκε από γυναίκες, ενώ αναφορικά με το εισόδημα οι καταναλωτές και των τριών σούπερ μάρκετ με ποσοστό κοντά στο 60% επέλεξαν την χαμηλότερη επιλογή. Ένα ακόμη σημαντικό συμπέρασμα της έρευνας είναι η επιλογή επώνυμου προϊόντος και όχι ενός προϊόντος ιδιωτικής ετικέτας από τους καταναλωτές όλων των σούπερ μάρκετ, έχοντας και τα δύο προϊόντα την ίδια τιμή. Επίσης, όπως προκύπτει από την έρευνα οι καταναλωτές και των τριών σούπερ μάρκετ έχουν ουδέτερη στάση σχετικά με το αν η αγορά ΠΙΕ θεωρείται η καλύτερη επιλογή. Όμοια παρατηρήθηκε ότι οι καταναλωτές έχουν ουδέτερη στάση αναφορικά με το αν θεωρούν ότι η ελληνική αγορά διαθέτει ικανοποιητικό αριθμό ΠΙΕ. Τέλος, παρατηρήθηκε ότι οι καταναλωτές του σούπερ μάρκετ Μαρινόπουλος έχουν ουδέτερη στάση αναφορικά με το αν τα ΠΙΕ είναι χαμηλής ποιότητας, σε αντίθεση με τα άλλα δύο σούπερ μάρκετ (ΑΒ Βασιλόπουλος και Γαλαξίας) όπου οι καταναλωτές με ποσοστό 51% διαφώνησαν με την ερώτηση που τους τέθηκε.

Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Ε > Εμπορικά σήματα

Εμπορικά σήματα
Καταναλωτική συμπεριφορά

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)