Στάσεις ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας τριών αλυσίδων super-market = Greek consumers' attitudes towards private labels of three super market retailers

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Στάσεις ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας τριών αλυσίδων super-market = Greek consumers' attitudes towards private labels of three super market retailers

Χουχουλή, Ιωάννα
Ψαριανού, Μαρία

Η εργασία αυτή σχετίζεται με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και την στάση που σχηματίζουν οι καταναλωτές για τα συγκεκριμένα προϊόντα. Οι στόχοι της δεν είναι ένας, αλλά περισσότεροι. Πιο συγκεκριμένα, με τη διεξαγωγή της παρούσας έρευνας διερευνήθηκαν οι αντιλήψεις των καταναλωτών, καθώς και το ποσοστό ευχαρίστησης που νιώθουν για τα ΠΙΕ των τριών αλυσίδων σούπερ μάρκετ (Carrefour Μαρινόπουλος, ΑΒ Βασιλόπουλος και Γαλαξίας). Επίσης ερευνήθηκε η ικανοποίηση που αισθάνονται οι καταναλωτές από την αγορά των ΠΙΕ και κατά πόσο τα δημογραφικά χαρακτηριστικά επηρεάζουν αυτήν τους την ικανοποίηση. Εν συνεχεία, από την έρευνα που έγινε στους καταναλωτές των τριών σούπερ μάρκετ (Carrefour Μαρινόπουλος, ΑΒ Βασιλόπουλος και Γαλαξίας) στην πόλη της Λάρισας παρατηρήθηκε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό απαντήσεων και στα τρία σούπερ μάρκετ δόθηκε από γυναίκες, ενώ αναφορικά με το εισόδημα οι καταναλωτές και των τριών σούπερ μάρκετ με ποσοστό κοντά στο 60% επέλεξαν την χαμηλότερη επιλογή. Ένα ακόμη σημαντικό συμπέρασμα της έρευνας είναι η επιλογή επώνυμου προϊόντος και όχι ενός προϊόντος ιδιωτικής ετικέτας από τους καταναλωτές όλων των σούπερ μάρκετ, έχοντας και τα δύο προϊόντα την ίδια τιμή. Επίσης, όπως προκύπτει από την έρευνα οι καταναλωτές και των τριών σούπερ μάρκετ έχουν ουδέτερη στάση σχετικά με το αν η αγορά ΠΙΕ θεωρείται η καλύτερη επιλογή. Όμοια παρατηρήθηκε ότι οι καταναλωτές έχουν ουδέτερη στάση αναφορικά με το αν θεωρούν ότι η ελληνική αγορά διαθέτει ικανοποιητικό αριθμό ΠΙΕ. Τέλος, παρατηρήθηκε ότι οι καταναλωτές του σούπερ μάρκετ Μαρινόπουλος έχουν ουδέτερη στάση αναφορικά με το αν τα ΠΙΕ είναι χαμηλής ποιότητας, σε αντίθεση με τα άλλα δύο σούπερ μάρκετ (ΑΒ Βασιλόπουλος και Γαλαξίας) όπου οι καταναλωτές με ποσοστό 51% διαφώνησαν με την ερώτηση που τους τέθηκε.

Thesis
NonPeerReviewed

Εμπορικά σήματα
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.