Στάσεις ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας τριών αλυσίδων super-market = Greek consumers' attitudes towards private labels of three super market retailers

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Στάσεις ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας τριών αλυσίδων super-market = Greek consumers' attitudes towards private labels of three super market retailers

Χουχουλή, Ιωάννα
Ψαριανού, Μαρία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2015

2015


Η εργασία αυτή σχετίζεται με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και την στάση που σχηματίζουν οι καταναλωτές για τα συγκεκριμένα προϊόντα. Οι στόχοι της δεν είναι ένας, αλλά περισσότεροι. Πιο συγκεκριμένα, με τη διεξαγωγή της παρούσας έρευνας διερευνήθηκαν οι αντιλήψεις των καταναλωτών, καθώς και το ποσοστό ευχαρίστησης που νιώθουν για τα ΠΙΕ των τριών αλυσίδων σούπερ μάρκετ (Carrefour Μαρινόπουλος, ΑΒ Βασιλόπουλος και Γαλαξίας). Επίσης ερευνήθηκε η ικανοποίηση που αισθάνονται οι καταναλωτές από την αγορά των ΠΙΕ και κατά πόσο τα δημογραφικά χαρακτηριστικά επηρεάζουν αυτήν τους την ικανοποίηση. Εν συνεχεία, από την έρευνα που έγινε στους καταναλωτές των τριών σούπερ μάρκετ (Carrefour Μαρινόπουλος, ΑΒ Βασιλόπουλος και Γαλαξίας) στην πόλη της Λάρισας παρατηρήθηκε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό απαντήσεων και στα τρία σούπερ μάρκετ δόθηκε από γυναίκες, ενώ αναφορικά με το εισόδημα οι καταναλωτές και των τριών σούπερ μάρκετ με ποσοστό κοντά στο 60% επέλεξαν την χαμηλότερη επιλογή. Ένα ακόμη σημαντικό συμπέρασμα της έρευνας είναι η επιλογή επώνυμου προϊόντος και όχι ενός προϊόντος ιδιωτικής ετικέτας από τους καταναλωτές όλων των σούπερ μάρκετ, έχοντας και τα δύο προϊόντα την ίδια τιμή. Επίσης, όπως προκύπτει από την έρευνα οι καταναλωτές και των τριών σούπερ μάρκετ έχουν ουδέτερη στάση σχετικά με το αν η αγορά ΠΙΕ θεωρείται η καλύτερη επιλογή. Όμοια παρατηρήθηκε ότι οι καταναλωτές έχουν ουδέτερη στάση αναφορικά με το αν θεωρούν ότι η ελληνική αγορά διαθέτει ικανοποιητικό αριθμό ΠΙΕ. Τέλος, παρατηρήθηκε ότι οι καταναλωτές του σούπερ μάρκετ Μαρινόπουλος έχουν ουδέτερη στάση αναφορικά με το αν τα ΠΙΕ είναι χαμηλής ποιότητας, σε αντίθεση με τα άλλα δύο σούπερ μάρκετ (ΑΒ Βασιλόπουλος και Γαλαξίας) όπου οι καταναλωτές με ποσοστό 51% διαφώνησαν με την ερώτηση που τους τέθηκε.

Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Ε > Εμπορικά σήματα

Εμπορικά σήματα
Καταναλωτική συμπεριφορά

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.