Τα Μ.Μ.Ε. και τα πολιτικά κόμματα: πως τα μέσα ενημέρωσης προέβαλλαν τις θέσεις των κομμάτων την περίοδο της ελληνικής οικονομικής κρίσης

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2015 (EN)
Τα Μ.Μ.Ε. και τα πολιτικά κόμματα: πως τα μέσα ενημέρωσης προέβαλλαν τις θέσεις των κομμάτων την περίοδο της ελληνικής οικονομικής κρίσης

Παπαδοπούλου, Βασιλική

Τα πολιτικά κόμματα έχουν αποκτήσει σχέσεις αλληλεξάρτησης με τα κανάλια και γενικότερα με τα μέσα επικοινωνίας. Η παρούσα εργασία επικεντρώθηκε στη σχέση αλληλεξάρτησης που υπάρχει μεταξύ της κοινής γνώμης - των μέσων μαζικής ενημέρωσης - του καθορισμού της θεματολογίας αυτών και του πολιτικού συστήματος και την παρουσίαζει μέσα από έννοιες και από το ρόλο της τηλεόρασης και του τύπου στη διεξαγωγή πολιτικών διαδικασιών. Πραγματοποιήθηκε έρευνα, η οποία αναφέρεται στον τρόπο που τα κανάλια αναλύουν και παρουσιάζουν τις θέσεις των κομμάτων για τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν τη χρονική περίοδο 18 Μαρτίου μέχρι 20 Ιουνίου 2011. Επίσης, αναλύεται η σχέση των δημοσιογράφων με την πολιτική με αναφορά στην εκπομπή "27 της Ευρώπης" του Κώστα Αργυρού. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας τα οποία δείχνουν τη σχέση μεταξύ πολιτικών κομμάτων και μέσων επικοινωνίας.

Thesis
NonPeerReviewed

Οικονομική κρίση
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Πολιτική

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)