Τα Μ.Μ.Ε. και τα πολιτικά κόμματα: πως τα μέσα ενημέρωσης προέβαλλαν τις θέσεις των κομμάτων την περίοδο της ελληνικής οικονομικής κρίσης

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Τα Μ.Μ.Ε. και τα πολιτικά κόμματα: πως τα μέσα ενημέρωσης προέβαλλαν τις θέσεις των κομμάτων την περίοδο της ελληνικής οικονομικής κρίσης

Παπαδοπούλου, Βασιλική

Τα πολιτικά κόμματα έχουν αποκτήσει σχέσεις αλληλεξάρτησης με τα κανάλια και γενικότερα με τα μέσα επικοινωνίας. Η παρούσα εργασία επικεντρώθηκε στη σχέση αλληλεξάρτησης που υπάρχει μεταξύ της κοινής γνώμης - των μέσων μαζικής ενημέρωσης - του καθορισμού της θεματολογίας αυτών και του πολιτικού συστήματος και την παρουσίαζει μέσα από έννοιες και από το ρόλο της τηλεόρασης και του τύπου στη διεξαγωγή πολιτικών διαδικασιών. Πραγματοποιήθηκε έρευνα, η οποία αναφέρεται στον τρόπο που τα κανάλια αναλύουν και παρουσιάζουν τις θέσεις των κομμάτων για τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν τη χρονική περίοδο 18 Μαρτίου μέχρι 20 Ιουνίου 2011. Επίσης, αναλύεται η σχέση των δημοσιογράφων με την πολιτική με αναφορά στην εκπομπή "27 της Ευρώπης" του Κώστα Αργυρού. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας τα οποία δείχνουν τη σχέση μεταξύ πολιτικών κομμάτων και μέσων επικοινωνίας.

Thesis
NonPeerReviewed

Οικονομική κρίση
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Πολιτική

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.