Μελέτη των επικοινωνιακών στρατηγικών διαχείρισης κρίσεων ελληνικών επιχειρήσεων

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μελέτη των επικοινωνιακών στρατηγικών διαχείρισης κρίσεων ελληνικών επιχειρήσεων

Κοκκινοπούλου, Κωνσταντίνα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2015

2015


Στη παρούσα εργασία ερευνούνται Ελληνικές επιχειρήσεις που έχουν αντιμετωπίσει επιχειρησιακή κρίση καθώς και οι επικοινωνιακές στρατηγικές επίλυσης των κρίσεων. Για την διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική μέθοδος και συγκεκριμένα, μέσω ανάλυσης περιεχομένου των επικοινωνιακών στρατηγικών. Το δείγμα της έρευνας είναι είκοσι Ελληνικές επιχειρήσεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας ολοκληρώθηκαν στο πρόγραμμα Excel. Τα συμπεράσματα έδειξαν ότι τα συχνότερα είδη κρίσης που αντιμετωπίστηκαν είναι η κρίση φήμης και η κρίση ανθρώπινου σφάλματος. Ακόμη η έρευνα ανέδειξε ότι η στρατηγική που χρησιμοποιήθηκε περισσότερο από τις επιχειρήσεις είναι η διορθωτική δράση. Πιο συγκεκριμένα η πλειοψηφία των εταιρειών που αντιμετώπισαν κρίση φήμης χρησιμοποίησαν την άρνηση. Στις κρίσεις επιβλαβών προϊόντων, παρατηρήθηκε μεγαλύτερη συχνότητα στη στρατηγική, διορθωτική δράση. Ακόμη στη κρίση ανθρώπινου σφάλματος, παρατηρήθηκε ότι η πλειοψηφία των εταιρειών χρησιμοποίησε τη στρατηγική διορθωτική δράση. Συνεπώς η έρευνα ανέδειξε ότι υπάρχει συσχέτιση ανάμεσα στα είδη κρίσεων με κάποιες στρατηγικές, καθώς χρησιμοποιήθηκαν από την πλειοψηφία των εταιρειών για την επίλυση των κρίσεων.

Ε > Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Ε > Επιχειρηματικός σχεδιασμός
Δ > Διαχείριση κινδύνου

Διαχείριση κινδύνου
Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Επιχειρηματικός σχεδιασμός

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)