Τα τελευταία χρόνια η διδακτική και μαθησιακή διαδικασία, έχει αποκτήσει
διαστάσεις που στο παρελθόν ήταν άγνωστες και συχνά αδιανόητες. Η εξέλιξη αυτή,
οφείλεται σε σημαντικό βαθμό και στη χρήση των ψηφιακών μέσων στο χώρο της
εκπαίδευσης. Όπως είναι λογικό, η διδασκαλία των Μαθηματικών δεν θα μπορούσε
να μείνει ανεπηρέαστη από τις αλλαγές. Τα ψηφιακά μέσα, είναι δυνατόν να
παίρνουν πολλές μορφές, να χρησιμοποιούνται ποικιλοτρόπως για την υποστήριξη
της μαθηματικής κατανόησης, και να προσδίδουν διαφορετικά χαρακτηριστικά στη
μαθησιακή διαδικασία. Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι, έπειτα από μια
διεξοδική θεωρητική ανάλυση σχετικά με το ρόλο των ψηφιακών μέσων στο
σύγχρονο σχολείο, η διερεύνηση της υπάρχουσας κατάστασης στο χώρο της
σύγχρονης εκπαίδευσης.
Μ > Μαθηματικά
Δ > Διδασκαλία με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Διδασκαλία με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή
Μαθηματικά
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)