Χρήση του social media marketing και internet marketing από τα ελληνικά πολιτικά κόμματα στις Ευρωεκλογές του 2014

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Χρήση του social media marketing και internet marketing από τα ελληνικά πολιτικά κόμματα στις Ευρωεκλογές του 2014

Πλατή, Δάφνη Κ.

Thesis (Masters)
masters
Thesis

2015

2015


Η παρούσα μελέτη αποτελεί μία μελέτη του πεδίου των κοινωνικών μέσων δικτύωσης από τον από τα ελληνικά πολιτικά κόμματα κατά την προεκλογική περίοδο των Ευρωεκλογών του 2014 με απώτερο στόχο στην αποτύπωση των τάσεων στο χρονικό διάστημα που μελετάται. Αντικείμενο της έρευνας αποτέλεσαν οι δημοσιεύσεις στα δημοφιλέστερα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (Facebook, Twitter, YouTube) και οι αλληλεπιδράσεις των χρηστών με τα πολιτικά κόμματα. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο κοινωνικό δίκτυο του Facebook. Η έρευνα καταδεικνύει την προσπάθεια που καταβάλλουν τα ελληνικά πολιτικά κόμματα να χρησιμοποιήσουν τα νέα μέσα που είναι πλέον διαθέσιμα καθώς και τον τρόπο που τα χρησιμοποιούν, στην συγκεκριμένη περίπτωση τα social media, να επιτύχουν το καλύτερο δυνατό εκλογικό αποτέλεσμα, σε συνδυασμό πάντα με τη χρήση και των παραδοσιακών μέσων προβολής τους.

Π > Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Ε > Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα

Greek

Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)