Χρήση του social media marketing και internet marketing από τα ελληνικά πολιτικά κόμματα στις Ευρωεκλογές του 2014

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Χρήση του social media marketing και internet marketing από τα ελληνικά πολιτικά κόμματα στις Ευρωεκλογές του 2014

Πλατή, Δάφνη Κ.

Η παρούσα μελέτη αποτελεί μία μελέτη του πεδίου των κοινωνικών μέσων δικτύωσης από τον από τα ελληνικά πολιτικά κόμματα κατά την προεκλογική περίοδο των Ευρωεκλογών του 2014 με απώτερο στόχο στην αποτύπωση των τάσεων στο χρονικό διάστημα που μελετάται. Αντικείμενο της έρευνας αποτέλεσαν οι δημοσιεύσεις στα δημοφιλέστερα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (Facebook, Twitter, YouTube) και οι αλληλεπιδράσεις των χρηστών με τα πολιτικά κόμματα. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο κοινωνικό δίκτυο του Facebook. Η έρευνα καταδεικνύει την προσπάθεια που καταβάλλουν τα ελληνικά πολιτικά κόμματα να χρησιμοποιήσουν τα νέα μέσα που είναι πλέον διαθέσιμα καθώς και τον τρόπο που τα χρησιμοποιούν, στην συγκεκριμένη περίπτωση τα social media, να επιτύχουν το καλύτερο δυνατό εκλογικό αποτέλεσμα, σε συνδυασμό πάντα με τη χρήση και των παραδοσιακών μέσων προβολής τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.