Χρήση του social media marketing και internet marketing από τα ελληνικά πολιτικά κόμματα στις Ευρωεκλογές του 2014

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Χρήση του social media marketing και internet marketing από τα ελληνικά πολιτικά κόμματα στις Ευρωεκλογές του 2014

Πλατή, Δάφνη Κ.

Thesis (Masters)
masters
Thesis

2015

2015


Η παρούσα μελέτη αποτελεί μία μελέτη του πεδίου των κοινωνικών μέσων δικτύωσης από τον από τα ελληνικά πολιτικά κόμματα κατά την προεκλογική περίοδο των Ευρωεκλογών του 2014 με απώτερο στόχο στην αποτύπωση των τάσεων στο χρονικό διάστημα που μελετάται. Αντικείμενο της έρευνας αποτέλεσαν οι δημοσιεύσεις στα δημοφιλέστερα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (Facebook, Twitter, YouTube) και οι αλληλεπιδράσεις των χρηστών με τα πολιτικά κόμματα. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο κοινωνικό δίκτυο του Facebook. Η έρευνα καταδεικνύει την προσπάθεια που καταβάλλουν τα ελληνικά πολιτικά κόμματα να χρησιμοποιήσουν τα νέα μέσα που είναι πλέον διαθέσιμα καθώς και τον τρόπο που τα χρησιμοποιούν, στην συγκεκριμένη περίπτωση τα social media, να επιτύχουν το καλύτερο δυνατό εκλογικό αποτέλεσμα, σε συνδυασμό πάντα με τη χρήση και των παραδοσιακών μέσων προβολής τους.

Π > Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Ε > Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα

Ελληνική γλώσσα

Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.