Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι, να επανεξετάσει τον κύριο σκοπό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε ένα μουσείο, να εξεταστεί το πόσο αποτελεσματική είναι αξιοποίηση τους ως εργαλείο μάρκετινγκ των μουσείων και τέλος να κατανοηθεί καλύτερα το μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του μουσείου της Ακρόπολης και να διερευνηθεί η χρήση και η αποτελεσματικότητα που προσφέρει το Facebook στην περίπτωση αυτού.
Για την επίτευξη του παραπάνω σκοπού έχει πραγματοποιηθεί μια έρευνα με δεδομένα από τη σελίδα του μουσείου της Ακρόπολης στο facebook. Χρησιμοποιήθηκαν τρεις μεταβλητές για να μετρήσουμε τη συμμετοχή στο facebook, την ποιότητα, την ποσότητα και την ανταπόκριση. Κατηγοριοποιήθηκαν οι δημοσιεύσεις ανάλογα με το περιεχόμενο τους (φωτογραφίες, βίντεο, συνδέσμους και τα κείμενα). Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το μουσείο πρέπει να δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην κοινωνική αλληλεπίδραση του με το κοινό στη σελίδα του προκειμένου να παρακινήσει και να εμπλέξει αυτούς που ακολουθούν τη σελίδα του, ώστε να υπάρξει ουσιαστική συμμετοχή και διάλογος.