Στρατηγικές μουσειακού μάρκετινγκ με έμφαση στα κοινωνικά δίκτυα

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Στρατηγικές μουσειακού μάρκετινγκ με έμφαση στα κοινωνικά δίκτυα

Παναγιωτίδου, Σοφία

Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι, να επανεξετάσει τον κύριο σκοπό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε ένα μουσείο, να εξεταστεί το πόσο αποτελεσματική είναι αξιοποίηση τους ως εργαλείο μάρκετινγκ των μουσείων και τέλος να κατανοηθεί καλύτερα το μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του μουσείου της Ακρόπολης και να διερευνηθεί η χρήση και η αποτελεσματικότητα που προσφέρει το Facebook στην περίπτωση αυτού. Για την επίτευξη του παραπάνω σκοπού έχει πραγματοποιηθεί μια έρευνα με δεδομένα από τη σελίδα του μουσείου της Ακρόπολης στο facebook. Χρησιμοποιήθηκαν τρεις μεταβλητές για να μετρήσουμε τη συμμετοχή στο facebook, την ποιότητα, την ποσότητα και την ανταπόκριση. Κατηγοριοποιήθηκαν οι δημοσιεύσεις ανάλογα με το περιεχόμενο τους (φωτογραφίες, βίντεο, συνδέσμους και τα κείμενα). Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το μουσείο πρέπει να δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην κοινωνική αλληλεπίδραση του με το κοινό στη σελίδα του προκειμένου να παρακινήσει και να εμπλέξει αυτούς που ακολουθούν τη σελίδα του, ώστε να υπάρξει ουσιαστική συμμετοχή και διάλογος.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Μουσεία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)