Η ηθική διάσταση του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Α.Ε.

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Η ηθική διάσταση του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Α.Ε.

Τσεχερίδης, Αβραάμ

Η ηθική είναι ένα ζήτημα που απασχόλησε και απασχολεί τους περισσότερους εξ ημών. Είναι αλήθεια, πως δεν αντιλαμβάνονται όλοι οι άνθρωποι με τον ίδιο τρόπο την ηθική και τις διαστάσεις της. Η πολυπλοκότητα του ανθρώπινου χαρακτήρα, μας κάνει πολλές φορές, να μη μπορούμε με ευκολία να συμφωνήσουμε στο τι είναι καλό και τι κακό, τι είναι ηθικό και τι ανήθικο. Αναμφισβήτητα, ο κλάδος της φιλοσοφίας προσφέρει πολλή τροφή αναφορικά με την ανθρώπινη ηθική, καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι οι μεγάλοι στοχαστές και φιλόσοφοι που καταπιάστηκαν με το θέμα. Αναφορικά με τον επιχειρηματικό κλάδο, πριν από μερικά χρόνια θα λέγαμε πως η επιχειρηματική ηθική αποτελεί σχήμα οξύμωρο, αφού θεωρούσαμε την επιχειρηματικότητα και τη δεοντολογία ως έννοιες ασύμβατες μεταξύ τους. Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, βλέπουμε όλο και περισσότερες επιχειρήσεις και οργανισμούς να αποκτούν εταιρική κοινωνική ευθύνη και να εφαρμόζουν στην πράξη αρχές δεοντολογίας σε όλα τα στάδια της λειτουργίας τους. Όσον αφορά την ελληνική πραγματικότητα, γίνονται βήματα προόδου, αλλά με μάλλον αργούς ρυθμούς. Οι νέοι στην Ελλάδα είναι αρκετά καχύποπτοι απέναντι στις μεγάλες επιχειρήσεις. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν αναιρεί τις προσπάθειες που γίνονται από πλευράς μερίδας των ελληνικών εταιρειών για εφαρμογή αξιών ηθικής στον τομέα του μάρκετινγκ.. Με το ηθικό μάρκετινγκ (πράσινο - κοινωνικό μάρκετινγκ), τον εθελοντισμό και την προσφορά στην κοινωνία, μια επιχείρηση μπορεί, να αυξήσει τη φήμη της και μέσω αυτής, την κερδοφορία της. Σπουδαίο παράδειγμα εφαρμογής ηθικών αξιών, αποτελεί η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η οποία επενδύει στο περιβάλλον και τον άνθρωπο. Φιλανθρωπικές, κοινωνικές, περιβαλλοντικές και άλλες δράσεις περιλαμβάνονται στο κύριο πρόγραμμα λειτουργίας της. Η συνεργασία με τοπικούς φορείς και ΜΚΟ είναι μέρος της εταιρικής της κουλτούρας και κομμάτι της στρατηγικής της για την υπεύθυνη ανάπτυξη. Επενδύει σε φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες και εφαρμόζει τις καλύτερες διαθέσιμες πρακτικές, στην εξοικονόμηση ενέργειας και την ανακύκλωση. Εφαρμόζει ένα ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου της επίπτωσης της λειτουργίας της στο περιβάλλον και φροντίζει για την κατάλληλη διαχείριση των αποβλήτων της.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Επιχειρηματική ηθική

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.