Η Έρευνα Αγοράς αποτελεί πεδίο του μάρκετινγκ που συνίσταται στη συλλογή, ταξινόμηση και επεξεργασία στοιχείων σχετικά με τις ανάγκες και προτιμήσεις των καταναλωτών για ορισμένα προϊόντα η υπηρεσίες , τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά, τα ανταγωνιστικά προϊόντα και την αγοραστική τους πορεία.
Η αξιοποίηση των συλλεγόμενων στοιχείων συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.
Το Διαδίκτυο (ΊΝΤΕΡΝΕΤ) είναι ένα διεθνές δίκτυο που αποτελείται από εκατομμύρια κόμβους στους οποίους βρίσκονται πληροφορίες, δίνοντας την δυνατότητα σε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να επικοινωνούν μεταξύ τους και να μοιράζονται πληροφορίες.
Ο χώρος του ηλεκτρονικού εμπορίου αποτελεί ένα δυναμικό τομέα της οικονομίας που δεν χρειάζεται απαραίτητα μεγάλες επενδύσεις , αλλά οραματισμό, γνώση και πολύ δουλειά.
Ο έντονος ανταγωνισμός των επιχειρήσεων στον καινούργιο χώρο του Διαδικτύου και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου αναδεικνύει την αναγκαιότητα της Έρευνας Αγοράς.
Κάθε επιχείρηση του Διαδικτύου μπορεί με ίδιες δυνάμεις ή με τη συνεργασία επαγγελματιών (εταιριών ) Έρευνας Αγοράς να σχεδιάσει και να διενεργήσει Έρευνα μέσω Διαδικτύου.
Η Έρευνα Αγοράς στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου περιλαμβάνει Έρευνες Τμηματοποίησης της Αγοράς(Market Segmentation)n online έρευνες αγοράς, Παρακολούθηση των Κινήσεων των Πελατών στο Διαδίκτυο , Εξόρυξη Δεδομένων (Data Mining) kai μέσω ευφυών πρακτόρων.
Οι έρευνες του e-business forum και της e-metrics στο Ελληνικό Διαδίκτυο , καταγράφουν μια αυξανόμενη χρήση του Διαδικτύου και για διενέργεια ηλεκτρονικών συναλλαγών.
Ε > Έρευνα αγοράς
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Έρευνα αγοράς
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)