Στην παρούσα μελέτη ερευνάται η επενδυτική δραστηριότητα αλλά και οι προοπτικές ανάπτυξης των ελληνικών επιχειρήσεων στα Βαλκάνια και την Ανατολική Ευρώπη.
Μερικοί από τους λόγους που μπορούν να ωθήσουν μια επιχείρηση σε διεθνή δραστηριότητα είναι η επιθυμία επέκτασης αγορών, η αναζήτηση νέων φυσικών πόρων, η αποδοχή της έννοιας του παγκόσμιου μάρκετινγκ, η προσέγγιση του καταναλωτή και τέλος η μείωση του κόστους εργασίας. Από τη στιγμή που η επιχείρηση αποφασίσει να εμπλακεί στις διαδικασίες του διεθνούς μάρκετινγκ θα πρέπει να επιλέξει την πιο αποτελεσματική μέθοδο εισόδου στις διάφορες αγορές του εξωτερικού. Η επιχείρηση έχει να διαλέξει ανάμεσα σε δύο στρατηγικές εισόδου α) την είσοδο δια μέσου εξαγωγέων και β) την είσοδο με παραγωγή στο εξωτερικό.
Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Δ > Διεθνές μάρκετινγκ
Ε > Ελλάδα - Εξωτερικές οικονομικές σχέσεις - Βαλκανική Χερσόνησος
Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Διεθνές μάρκετινγκ
Εξαγωγές - Ελλάδα
Ελλάδα - Εξωτερικές οικονομικές σχέσεις - Βαλκανική Χερσόνησος
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)