δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Επενδυτική δραστηριότητα και προοπτικές ανάπτυξης των ελληνικών επιχειρήσεων στα Βαλκάνια και την Ανατολική Ευρώπη
Στην παρούσα μελέτη ερευνάται η επενδυτική δραστηριότητα αλλά και οι προοπτικές ανάπτυξης των ελληνικών επιχειρήσεων στα Βαλκάνια και την Ανατολική Ευρώπη.
Μερικοί από τους λόγους που μπορούν να ωθήσουν μια επιχείρηση σε διεθνή δραστηριότητα είναι η επιθυμία επέκτασης αγορών, η αναζήτηση νέων φυσικών πόρων, η αποδοχή της έννοιας του παγκόσμιου μάρκετινγκ, η προσέγγιση του καταναλωτή και τέλος η μείωση του κόστους εργασίας. Από τη στιγμή που η επιχείρηση αποφασίσει να εμπλακεί στις διαδικασίες του διεθνούς μάρκετινγκ θα πρέπει να επιλέξει την πιο αποτελεσματική μέθοδο εισόδου στις διάφορες αγορές του εξωτερικού. Η επιχείρηση έχει να διαλέξει ανάμεσα σε δύο στρατηγικές εισόδου α) την είσοδο δια μέσου εξαγωγέων και β) την είσοδο με παραγωγή στο εξωτερικό.
Διεθνές μάρκετινγκ
Εξαγωγές - Ελλάδα
Ελλάδα - Εξωτερικές οικονομικές σχέσεις - Βαλκανική Χερσόνησος
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.