Το Μάρκετινγκ πλαν της επιχείρησης με την επωνυμία "Κοκκίμελον" για το 2015 αφορά στην κατασκευή ποντιακής λύρας και στην επισκευή κάποιων έγχορδων οργάνων. Στη βάση εκτεταμένης οικονομικής καθώς και SWOT ανάλυσης προτείνεται αναπτυξιακή στρατηγική ισχυροποίησης με βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα μέτρα. Στοχεύεται η αύξηση των πωλήσεων με την προϋπόθεση της έμφασης στις λειτουργίες μάρκετινγκ αλλά και της επέκτασης στο λιανεμπόριο και στις εξαγωγές καθώς και ενός δημιουργικού και αποτελεσματικού μίγματος προώθησης, το οποίο θα στοχεύει στην άνοδο της αναγνωρισιμότητας και στην ισχυροποίηση της επωνυμίας.