Στρατηγική marketing σε επιχείρηση οργανοποιίας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Στρατηγική marketing σε επιχείρηση οργανοποιίας

Παπαδόπουλος, Βασίλειος Θ.

Thesis (Masters)
masters
Thesis

2015

2015


Το Μάρκετινγκ πλαν της επιχείρησης με την επωνυμία "Κοκκίμελον" για το 2015 αφορά στην κατασκευή ποντιακής λύρας και στην επισκευή κάποιων έγχορδων οργάνων. Στη βάση εκτεταμένης οικονομικής καθώς και SWOT ανάλυσης προτείνεται αναπτυξιακή στρατηγική ισχυροποίησης με βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα μέτρα. Στοχεύεται η αύξηση των πωλήσεων με την προϋπόθεση της έμφασης στις λειτουργίες μάρκετινγκ αλλά και της επέκτασης στο λιανεμπόριο και στις εξαγωγές καθώς και ενός δημιουργικού και αποτελεσματικού μίγματος προώθησης, το οποίο θα στοχεύει στην άνοδο της αναγνωρισιμότητας και στην ισχυροποίηση της επωνυμίας.

Μ > Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Ε > Επικοινωνία
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Α > Ανταγωνιστικότητα
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός

Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Κοινωνικά δίκτυα
Επικοινωνία
Ανταγωνιστικότητα
Στρατηγικός σχεδιασμός

Ελληνική γλώσσα

Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.