Στρατηγική marketing σε επιχείρηση οργανοποιίας

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Στρατηγική marketing σε επιχείρηση οργανοποιίας

Παπαδόπουλος, Βασίλειος Θ.

Το Μάρκετινγκ πλαν της επιχείρησης με την επωνυμία "Κοκκίμελον" για το 2015 αφορά στην κατασκευή ποντιακής λύρας και στην επισκευή κάποιων έγχορδων οργάνων. Στη βάση εκτεταμένης οικονομικής καθώς και SWOT ανάλυσης προτείνεται αναπτυξιακή στρατηγική ισχυροποίησης με βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα μέτρα. Στοχεύεται η αύξηση των πωλήσεων με την προϋπόθεση της έμφασης στις λειτουργίες μάρκετινγκ αλλά και της επέκτασης στο λιανεμπόριο και στις εξαγωγές καθώς και ενός δημιουργικού και αποτελεσματικού μίγματος προώθησης, το οποίο θα στοχεύει στην άνοδο της αναγνωρισιμότητας και στην ισχυροποίηση της επωνυμίας.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Κοινωνικά δίκτυα
Επικοινωνία
Ανταγωνιστικότητα
Στρατηγικός σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.