Social Media μάρκετινγκ και ελληνική φαρμακευτική βιομηχανία. Aνάλυση περιεχομένου

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Social Media μάρκετινγκ και ελληνική φαρμακευτική βιομηχανία. Aνάλυση περιεχομένου

Γεωργαντόπουλος, Αντώνιος

Thesis (Masters)
masters
Thesis

2015

2015


Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει σε βάθος και να αποτυπώσει την χρήση των social media από τις φαρμακευτικές εταιρίες. Η εργασία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια και έχει θέμα τα social media μάρκετινγκ στην Ελληνική φαρμακοβιομηχανία. Στο πρώτο κεφάλαιο, αναλύεται η αγορά του φάρμακου στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα αναλύεται η ζήτηση, η προσφορά, το θεσμικό πλαίσιο και η τιμολόγηση στον κλάδο του φαρμάκου στην Ελλάδα. Στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζεται εν συντομία η έννοια του φαρμακευτικού μάρκετινγκ. Το τρίτο κεφάλαιο, ασχολείται με τα social media στο μάρκετινγκ και στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζονται και μελετώνται τα social media στις φαρμακευτικές εταιρίες και η χρήση των ιατρικών κοινωνικών δικτύων. Στο τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που πρόεκυψαν από την ολοκλήρωση της εργασίας.

Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Φ > Φαρμακευτική βιομηχανία
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Φαρμακευτική βιομηχανία

Ελληνική γλώσσα

Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.