Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει σε βάθος και να αποτυπώσει την χρήση των social media από τις φαρμακευτικές εταιρίες.
Η εργασία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια και έχει θέμα τα social media μάρκετινγκ στην Ελληνική φαρμακοβιομηχανία.
Στο πρώτο κεφάλαιο, αναλύεται η αγορά του φάρμακου στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα αναλύεται η ζήτηση, η προσφορά, το θεσμικό πλαίσιο και η τιμολόγηση στον κλάδο του φαρμάκου στην Ελλάδα.
Στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζεται εν συντομία η έννοια του φαρμακευτικού μάρκετινγκ.
Το τρίτο κεφάλαιο, ασχολείται με τα social media στο μάρκετινγκ και στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζονται και μελετώνται τα social media στις φαρμακευτικές εταιρίες και η χρήση των ιατρικών κοινωνικών δικτύων.
Στο τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που πρόεκυψαν από την ολοκλήρωση της εργασίας.