Social Media μάρκετινγκ και ελληνική φαρμακευτική βιομηχανία. Aνάλυση περιεχομένου

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Social Media μάρκετινγκ και ελληνική φαρμακευτική βιομηχανία. Aνάλυση περιεχομένου

Γεωργαντόπουλος, Αντώνιος

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει σε βάθος και να αποτυπώσει την χρήση των social media από τις φαρμακευτικές εταιρίες. Η εργασία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια και έχει θέμα τα social media μάρκετινγκ στην Ελληνική φαρμακοβιομηχανία. Στο πρώτο κεφάλαιο, αναλύεται η αγορά του φάρμακου στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα αναλύεται η ζήτηση, η προσφορά, το θεσμικό πλαίσιο και η τιμολόγηση στον κλάδο του φαρμάκου στην Ελλάδα. Στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζεται εν συντομία η έννοια του φαρμακευτικού μάρκετινγκ. Το τρίτο κεφάλαιο, ασχολείται με τα social media στο μάρκετινγκ και στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζονται και μελετώνται τα social media στις φαρμακευτικές εταιρίες και η χρήση των ιατρικών κοινωνικών δικτύων. Στο τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που πρόεκυψαν από την ολοκλήρωση της εργασίας.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Φαρμακευτική βιομηχανία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.