Στρατηγικές branding πόλης, η περίπτωση της Ρόδου

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
TEI of West Macedonia   

Αποθετήριο :
@naktisis   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Στρατηγικές branding πόλης, η περίπτωση της Ρόδου

Καστρούνη, Χριστιάνα

Thesis (Masters)
masters
Thesis

2015

2015


Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί το ζήτημα του island branding στην περίπτωση της Ρόδου και ποιες είναι οι ενέργειες οι οποίες ακολουθούνται για την επίτευξη του branding αυτού. Εισαγωγικά, στο πρώτο κεφάλαιο, ως το θεωρητικό υπόβαθρο της εργασίας, αναφέρονται οι ορισμοί και η σημασία του island branding. Επίσης, αναλύεται η σημασία του branding Ρόδου, γιατί αυτό είναι σημαντικό για το νησί και πως μπορεί να εφαρμοστεί η διαδικασία του island branding στη περίπτωση της Ρόδου. Γίνεται εκτενής αναφορά στους παράγοντες που συμβάλλουν στην επιτυχία του branding Ρόδου και την ανάπτυξη μίας στρατηγικής island branding. Επιπρόσθετα, προσδιορίζεται η διαφήμιση και ο ρόλος της στον τουρισμός καθώς και ο τρόπος που πρέπει να διαφημιστεί το νησί της Ρόδου αλλά και πως θα γίνει η προώθηση του μέσα από το διαδικτυακό branding. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρονται κάποια ιστορικά, δημογραφικά και οικονομικά στοιχεία για το νησί της Ρόδου, τα αξιοθέατα και τα προβλήματα που παρουσιάζει, ανιχνεύοντας παράλληλα το δυναμικό του συγκεκριμένου δήμου για τη σχεδίαση και την ανάπτυξη μιας στρατηγικής island branding. Το τρίτο κεφάλαιο, περιέχει τη μεθοδολογία της έρευνας. Αρχικά, στις πρώτες ενότητες του κεφαλαίου ορίζονται οι τύποι των ερευνών σε ποιοτική και ποσοτική ανάλυση. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται η έρευνα που πραγματοποιήθηκε για την καταγραφή της παρούσας κατάστασης µε βάση πραγματικές αναφορές και απόψεις που έχουν βαρύνουσα σηµασία αφού προέρχονται από ανθρώπους οι οποίοι έχουν ταξιδέψει ή πρόκειται να ταξιδέψουν στο νησί της Ρόδου. Επιπλέον, παρουσιάζονται οι απόψεις τον tour operators του νησιού για τις οποίες εφαρμόστηκε στρατηγική ανάλυση. Τέλος, µε βάση όλα τα προαναφερόμενα στοιχεία, προκύπτουν συγκεκριμένα συμπεράσματα και προβληματισμοί τα οποία αναγράφονται στο τέταρτο κεφάλαιο.

Τ > Τουριστική πολιτική
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ

Τουριστική πολιτική
Τουριστικό μάρκετινγκ

Ελληνική γλώσσα

Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.