Επιχειρηματική προσέγγιση ανάπτυξης εφαρμογής (app) κράτησης εισιτηρίων λεωφορείων Coachtickets=Business application developmant approach (app) booking bus tickets Coachtickets

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Επιχειρηματική προσέγγιση ανάπτυξης εφαρμογής (app) κράτησης εισιτηρίων λεωφορείων Coachtickets=Business application developmant approach (app) booking bus tickets Coachtickets

Καϊσίδης, Δημήτριος

Μπορεί στο παρελθόν, η σύσταση και η λειτουργία μιας επιχείρησης να στηρίζονταν κυρίως στη διαίσθηση του εκάστοτε επιχειρηματία, σήμερα ωστόσο οι αυξανόμενες απαιτήσεις και ο σκληρός ανταγωνισμός, επιβάλλουν μεγαλύτερη οργάνωση και μεθοδικότητα και δεν αφήνουν περιθώρια αποτυχίας. Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες και γενικότερα το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-shop) αποτελεί την νέα τάξη πραγμάτων στην αγορά. Η επιχειρηματικότητα των υπηρεσιών πλέον έχει στραφεί στο πώς οι βασικές υπηρεσίες και κατ’ επέκταση οι εμπορικές μπορούν να μετατραπούν σε ηλεκτρονικές για την καλύτερη και αμεσότερη κάλυψη των αναγκών. Στην Ελλάδα σήμερα δίνονται πολλά κίνητρα στους νέους για να αναπτύξουν την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα στα πλαίσια της ενίσχυσης από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η εργασία βασίζεται σε ένα επιχειρηματικό σχέδιο, το οποίο επινοήθηκε και συντάχθηκε από τον συγγραφέα της εργασίας αυτής, για τη δημιουργία νεοσύστατης ηλεκτρονικής υπηρεσίας για την αγορά εισιτηρίων ΚΤΕΛ σε ολόκληρη την Ελλάδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το επιχειρηματικό σχέδιο, το οποίο αποτελεί βάση του πρακτικού μέρους της εργασίας, είναι μια ολοκληρωμένη παρουσίαση για το πώς θα ιδρυθεί η εν λόγω εταιρεία και κατ’ επέκταση η κατασκευή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας. Παρουσιάζεται αναλυτικά πώς κάποιος μπορεί να συντάξει μόνος του ένα επιχειρηματικό πλάνο (Business Plan) και πώς μπορεί να ετοιμαστεί για να υλοποιηθεί μια καινοτόμος ιδέα. Γίνεται λεπτομερής περιγραφή : α) Παρουσίαση της καινοτόμου ιδέας, β) Ο σκοπός και οι στόχοι, γ) Το πλαίσιο για την ανάπτυξη και την προώθηση, δ) Οι Οικονομικές καταστάσεις για να είναι το επιχειρηματικό σχέδιο αξιόλογο και αντικειμενικό για τους εν δυνάμει ενδιαφερόμενους.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Επιχειρηματικός σχεδιασμός
Μεταφορικά μέσα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)