δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Εκτίμηση των παραγόντων που επιδρούν στην κατανάλωση ανθρακούχων ποτών και φυσικών χυμών
Στον τομέα της συμπεριφοράς του καταναλωτή μελετάται ο τρόπος με τον οποίο τα άτομα, οι ομάδες και οι οργανισμοί επιλέγουν, αγοράζουν, χρησιμοποιούν και διαθέτουν αγαθά, υπηρεσίες, ιδέες ή εμπειρίες για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τις επιθυμίες τους
Οι κατηγορίες της αγοραστικής συμπεριφοράς με βάση τον βαθμό ανάμειξης του αγοραστή και την έκταση των διαφορών ανάμεσα στις διάφορες μάρκες διακρίνονται σε συνηθισμένη αγοραστική συμπεριφορά (κατά την οποία η καταναλωτές αγοράζουν καθημερινά πολλά προϊόντα χωρίς μεγάλη περίσκεψη), σε αναζήτησης ποικιλίας (κατά την οποία οι καταναλωτές αλλάζουν μάρκα λόγο ποικιλίας) , σε ελάττωση της ασυμφωνίας χαρακτήρων (κατά την οποία ο καταναλωτής συμμετέχει σημαντικά στην αγορά και επιδιώκει να μην έχει γνωστική ασυμφωνία ή να την μειώσει στο ελάχιστο για την απόφαση του) , σε πολύπλοκη αγοραστική συμπεριφορά (κατά την οποία η αγορά ενός προϊόντος έχει έναν υψηλό βαθμό πολυπλοκότητας που επιδιώκεται η κάλυψη του) και τέλος σε αγοραστική συμπεριφορά αντιμετώπισης του αγνώστου (κατά την οποία οι αγοραστές θέλουν να αγοράσουν προϊόντα που η φύση τους, η λειτουργία τους και άλλα χαρακτηριστικά τους είναι άγνωστα) .
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Εκτίμηση των παραγόντων που επιδρούν στην κατανάλωση ανθρακούχων ποτών και φυσικών χυμών
Εκτίμηση των παραγόντων που επιδρούν στην κατανάλωση ανθρακούχων ποτών και φυσικών χυμών
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.