Εκτίμηση των παραγόντων που επιδρούν στην κατανάλωση ανθρακούχων ποτών και φυσικών χυμών

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Εκτίμηση των παραγόντων που επιδρούν στην κατανάλωση ανθρακούχων ποτών και φυσικών χυμών

Μπεφάνη, Κωνσταντίνα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2004

2004


Στον τομέα της συμπεριφοράς του καταναλωτή μελετάται ο τρόπος με τον οποίο τα άτομα, οι ομάδες και οι οργανισμοί επιλέγουν, αγοράζουν, χρησιμοποιούν και διαθέτουν αγαθά, υπηρεσίες, ιδέες ή εμπειρίες για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τις επιθυμίες τους Οι κατηγορίες της αγοραστικής συμπεριφοράς με βάση τον βαθμό ανάμειξης του αγοραστή και την έκταση των διαφορών ανάμεσα στις διάφορες μάρκες διακρίνονται σε συνηθισμένη αγοραστική συμπεριφορά (κατά την οποία η καταναλωτές αγοράζουν καθημερινά πολλά προϊόντα χωρίς μεγάλη περίσκεψη), σε αναζήτησης ποικιλίας (κατά την οποία οι καταναλωτές αλλάζουν μάρκα λόγο ποικιλίας) , σε ελάττωση της ασυμφωνίας χαρακτήρων (κατά την οποία ο καταναλωτής συμμετέχει σημαντικά στην αγορά και επιδιώκει να μην έχει γνωστική ασυμφωνία ή να την μειώσει στο ελάχιστο για την απόφαση του) , σε πολύπλοκη αγοραστική συμπεριφορά (κατά την οποία η αγορά ενός προϊόντος έχει έναν υψηλό βαθμό πολυπλοκότητας που επιδιώκεται η κάλυψη του) και τέλος σε αγοραστική συμπεριφορά αντιμετώπισης του αγνώστου (κατά την οποία οι αγοραστές θέλουν να αγοράσουν προϊόντα που η φύση τους, η λειτουργία τους και άλλα χαρακτηριστικά τους είναι άγνωστα) .

Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Ψ > Ψυχολογία
Χ > Χυμοί - Αναψυκτικά

Ψυχολογία
Χυμοί - Αναψυκτικά
Καταναλωτική συμπεριφορά

Greek

Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)