Διεθνής εξωστρέφεια & στρατηγικές σχέσεις των ελληνικών οινοποιητικών επιχειρήσεων

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Διεθνής εξωστρέφεια & στρατηγικές σχέσεις των ελληνικών οινοποιητικών επιχειρήσεων

Καραντίνος, Χρήστος Γ.

Thesis (Masters)
masters
Thesis

2015

2015


Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την διεθνή εξωστρέφεια των ελληνικών οινοποιητικών επιχειρήσεων καθώς και τις στρατηγικές τους σχέσεις. Η συνεχιζόμενη ένταση της ύφεσης και της οικονομικής κρίσης επηρέασαν αρνητικά τους οικονομικούς δείκτες του κλάδου της ελληνικής οινοποιίας, οι οποίοι μέσα στην τελευταία πενταετία επιδεινώθηκαν. Η συρρίκνωση της καταναλωτικής ζήτησης οδήγησε στην περαιτέρω υποχώρηση των πωλήσεων ελληνικών κρασιών στην εσωτερική αγορά. Οι εξαγωγές δεν είναι πλέον πραγματικά μια στρατηγική επιλογή, αλλά αναγκαιότητα για τις επιχειρήσεις οίνου. Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μία τάση για διεθνή εξωστρέφεια από τις ελληνικές οινοποιητικές επιχειρήσεις. Αν και έχει μειωθεί η παραγωγή του ελληνικού οίνου, υπάρχει μια στροφή προς την εμφιάλωση ανώτερου ποιοτικά κρασιού και εξαγωγή του καθώς και μια στενότερη συνεργασία μεταξύ των επιχειρήσεων του κλάδου. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να δούμε από τι εξαρτάται η ανάπτυξη των επιχειρήσεων αυτών, η αποδοτικότητά τους καθώς και η απόδοση των εξαγωγών τους.

Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Ε > Εξωτερικό εμπόριο
Σ > Στρατηγικός προγραμματισμός
Ο > Οινοποιία
Δ > Διεθνείς εμπορικές επιχειρήσεις

Στρατηγικός προγραμματισμός
Διεθνείς εμπορικές επιχειρήσεις
Εξωτερικό εμπόριο
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Οινοποιία

Greek

Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Δημόσιες Σχέσεις και Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)