Αναλύεται η έννοια της επιχειρησιακής στρατηγικής, τα είδη της επιχειρησιακής στρατηγικής, οι τρόποι στρατηγικής ανάπτυξης και γίνεται αναφορά στις στρατηγικές συμμαχίες. Αναφέρονται οι βασικές αρχές της θεωρίας της πολυπλοκότητας και πως συνδέεται με την στρατηγική των μικρομεσαίων επιχειρήσεων σύμφωνα με την ανάλυση των Boulton & Allen (2007) και αναλύεται η στρατηγική διοίκησή τους. Παρουσιάζεται η σημασία του στρατηγικού management - μάρκετινγκ, γίνεται ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης (S.W.O.T) και αναλύεται η έννοια, η διαδικασία και τα μοντέλα καινοτομίας. Τέλος, αναλύονται οι στρατηγικές καινοτομίας, η μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και γίνεται αναφορά στην διαμόρφωση ολοκληρωμένης στρατηγικής ανάπτυξης καινοτόμων μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε περιβάλλον κρίσης και αβεβαιότητας
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Κ > Καινοτομία (επιχείρηση)
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Καινοτομία (επιχείρηση)
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Στρατηγικός σχεδιασμός
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)