Ο πόλεμος των δυο φύλων στον κόσμο της διαφήμισης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
TEI of West Macedonia   

Αποθετήριο :
@naktisis   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ο πόλεμος των δυο φύλων στον κόσμο της διαφήμισης

Κωσταρέλα, Κωνσταντίνα
Μπαλατσούκα, Βασιλική

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2015

2015


Η παρούσα πτυχιακή μελέτη εστιάζει στη σχέση που υπάρχει μεταξύ του διαφημιστικού χώρου και των δύο φύλων, καθώς και στο ρόλο που διαδραματίζει η παρουσία τους τόσο στη σύγχρονη όσο και στην παλαιότερη διαφήμιση. Σε μία εποχή όπου τα Μ.Μ.Ε. αποτελούν παράγοντα καθοριστικής σημασίας, καθώς όσο “κυβερνούν” και χειραγωγούν τα πλήθη, άλλο τόσο επηρεάζουν και ελέγχουν έμμεσα τους ίδιους μας τους εαυτούς, η έρευνα η οποία θα επιθυμούσαμε να παραθέσουμε αποτελεί μία πρόκληση για εμάς διότι διαπιστώσαμε πόσο ''παγιδευόμαστε'' στην καθημερινότητά μας ως γυναίκες σε μία κοινωνία που κατασκευάζει και ερμηνεύει λανθασμένα το γυναικείο φύλο, δημιουργώντας στερεότυπα και ρατσιστικές συμπεριφορές μεταξύ του ανδρικού φύλου.

Γ > Γυναίκα - Κοινωνικά και ηθικά προβλήματα
Δ > Διαφήμιση
Ι > Ισότητα των δυο φύλων

Ισότητα των δυο φύλων
Διαφήμιση
Γυναίκα - Κοινωνικά και ηθικά προβλήματα

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.