Ο πόλεμος των δυο φύλων στον κόσμο της διαφήμισης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2015 (EL)
Ο πόλεμος των δυο φύλων στον κόσμο της διαφήμισης

Κωσταρέλα, Κωνσταντίνα
Μπαλατσούκα, Βασιλική

Η παρούσα πτυχιακή μελέτη εστιάζει στη σχέση που υπάρχει μεταξύ του διαφημιστικού χώρου και των δύο φύλων, καθώς και στο ρόλο που διαδραματίζει η παρουσία τους τόσο στη σύγχρονη όσο και στην παλαιότερη διαφήμιση. Σε μία εποχή όπου τα Μ.Μ.Ε. αποτελούν παράγοντα καθοριστικής σημασίας, καθώς όσο “κυβερνούν” και χειραγωγούν τα πλήθη, άλλο τόσο επηρεάζουν και ελέγχουν έμμεσα τους ίδιους μας τους εαυτούς, η έρευνα η οποία θα επιθυμούσαμε να παραθέσουμε αποτελεί μία πρόκληση για εμάς διότι διαπιστώσαμε πόσο ''παγιδευόμαστε'' στην καθημερινότητά μας ως γυναίκες σε μία κοινωνία που κατασκευάζει και ερμηνεύει λανθασμένα το γυναικείο φύλο, δημιουργώντας στερεότυπα και ρατσιστικές συμπεριφορές μεταξύ του ανδρικού φύλου.

Thesis
NonPeerReviewed

Ισότητα των δυο φύλων
Διαφήμιση
Γυναίκα - Κοινωνικά και ηθικά προβλήματα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.