Σε αυτή την εργασία γίνεται μια ανάλυση του φαινομένου της δημοσιογραφίας των πολιτών μέσα από τα blogs, για την κάλυψη της Ελληνικής Οικονομικής Κρίσης. Στα πρώτα κεφάλαια γίνεται μια ανάλυση των εννοιών της κρίσης και των blogs, καθώς και παρουσίαση του φαινομένου της δημοσιογραφίας των πολιτών. Στη συνέχεια ακολουθεί η εμπειρική έρευνα ανάμεσα στα blog και τα άρθρα που συγκέντρωσαν τη μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα. Τέλος γίνεται παράθεση των συμπερασμάτων που προέκυψαν από την ανάλυση της βιβλιογραφίας και της εμπειρικής έρευνας.
Ο > Οικονομικές κρίσεις
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Δ > Δημοσιογραφία
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Δημοσιογραφία
Διαδίκτυο (Internet)
Οικονομικές κρίσεις
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)