Αντιλήψεις της κοινής γνώμης απέναντι στη πολιτική διαφήμιση

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2015 (EL)
Αντιλήψεις της κοινής γνώμης απέναντι στη πολιτική διαφήμιση

Κυριακίδου, Κωνσταντίνα

Οι πολιτικές διαφημίσεις αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των πολιτικών εκστρατειών και θεωρούνται πλέον η κυρίαρχη μορφή επικοινωνίας των πολιτικών κομμάτων και των υποψηφίων με το εκλογικό σώμα. Για αυτόν τον λόγο, η παρούσα ανασκόπηση επικεντρώνεται στις πολιτικές διαφημίσεις και στις αρνητικές πολιτικές διαφημίσεις, στον ρόλο τους στο πολιτικό σύστημα και στις επιπτώσεις τους σε αυτό, καθώς επίσης και στην επίδραση που ασκούν στην πρόθεση ψήφου τους εκλογικού σώματος. Επιπλέον, διαμέσου της έρευνας που ακολουθεί γίνεται προσπάθεια να διαπιστωθεί κατά πόσο η πολιτική ενδιαφέρει πραγματικά των Έλληνα πολίτη και αν τελικά οι πολιτικές διαφημίσεις συμβάλουν στην ευκολότερη απόφαση των ψηφοφόρων. Τέλος, επιδιώκεται να εντοπιστεί πώς αντιλαμβάνεται η κοινή γνώμη τις σύγχρονες πολιτικές διαφημίσεις των ελληνικών κομμάτων, τόσο ως προς την αξιοπιστία των μηνυμάτων που προβάλουν, όσο και ως προς την πειστικότητα και την αληθοφάνεια αυτών.

Thesis
NonPeerReviewed

Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015-04


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.