Παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση αγοράς καταναλωτών επωνύμων προϊόντων

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση αγοράς καταναλωτών επωνύμων προϊόντων

Κωστούλας, Κωνσταντίνος Γ.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2015

2015


Ερευνώνται οι σχέσεις μεταξύ των παραγόντων «επωνυμίας», «ονόματος του καταστήματος» και «έκπτωσης», καθώς και ο τρόπος με τον οποίο οι παράγοντες αυτοί επηρεάζουν την πρόθεση αγοράς των καταναλωτών επώνυμων προϊόντων. Γίνεται αναφορά στη θεωρία των παραπάνω όρων και παρουσιάζονται τα αποτελέσματα για τη στάση των Ελλήνων καταναλωτών. Χρησιμοποιήθηκε η μεθοδολογία του ερωτηματολογίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα καταναλωτών. Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων φαίνεται ότι, η επωνυμία του προϊόντος συνδέεται με τη χρηματική έκπτωση, το όνομα του καταστήματος και ότι, αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν τη πρόθεση αγοράς των καταναλωτών.

Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Ε > Εμπορικά σήματα
Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία

Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Εμπορικά σήματα
Καταναλωτική συμπεριφορά

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)