Ερευνώνται οι σχέσεις μεταξύ των παραγόντων «επωνυμίας», «ονόματος του καταστήματος» και «έκπτωσης», καθώς και ο τρόπος με τον οποίο οι παράγοντες αυτοί επηρεάζουν την πρόθεση αγοράς των καταναλωτών επώνυμων προϊόντων. Γίνεται αναφορά στη θεωρία των παραπάνω όρων και παρουσιάζονται τα αποτελέσματα για τη στάση των Ελλήνων καταναλωτών. Χρησιμοποιήθηκε η μεθοδολογία του ερωτηματολογίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα καταναλωτών. Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων φαίνεται ότι, η επωνυμία του προϊόντος συνδέεται με τη χρηματική έκπτωση, το όνομα του καταστήματος και ότι, αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν τη πρόθεση αγοράς των καταναλωτών.
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Ε > Εμπορικά σήματα
Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Εμπορικά σήματα
Καταναλωτική συμπεριφορά
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)