Η συνεισφορά των οικογενειακών Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη αναγνωρίζεται έντονα στην Ευρώπη, καθώς αυτές αποτελούν την πηγή για την απασχόληση στις περισσότερες από τις ευρωπαϊκές οικονομίες. Οι μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα αντιπροσωπεύουν τη ραχοκοκαλιά της βιώσιμης ανάπτυξης. Η τρέχουσα οικονομική κρίση είχε ως αποτέλεσμα την πτώση της καταναλωτικής ζήτησης και της εμπιστοσύνης στην αγορά και έχει επηρεάσει αρνητικά τις ΜΜΕ, σε όρους παραγωγής, παραγωγικότητας εργασίας, ρευστότητας, χρηματοδότησης, κερδοφορίας και απασχόλησης.
Για αυτό και μελετάται, σε θεωρητικό επίπεδο αλλά και με την χρήση έρευνας, στην παρούσα εργασία, ο ρόλος του ηγέτη-ιδιοκτήτη στη βιωσιμότητα των οικογενειακών ΜΜΕ καθώς και τα στιλ ηγεσίας που υπάρχουν σε αυτές.
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Η > Ηγεσία
Δ > Διοίκηση και οργάνωση
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Ηγεσία
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Διοίκηση και οργάνωση
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)