Αντιλήψεις των καταναλωτών για τις διαφημίσεις στα social media: η περίπτωση youtube

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Αντιλήψεις των καταναλωτών για τις διαφημίσεις στα social media: η περίπτωση youtube

Μαζγατζίδου, Δέσποινα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2015

2015


Η παρούσα εργασία, συντάχθηκε με σκοπό να διερευνηθούν οι αντιλήψεις των καταναλωτών σχετικά με τις διαφημίσεις στα social media . Για τη διεκπεραίωση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος, με τη δημιουργία δύο ερωτηματολογίων ένα για τις αντιλήψεις των καταναλωτών για τις διαφημίσεις στο Facebook κι ένα για τις αντιλήψεις των καταναλωτών για τις διαφημίσεις στο YouTube. Η έρευνα διεξήχθη μέσω διαδικτύου και συγκεκριμένα μέσω Facebook . Μετά τη λήξη της έρευνας, συλλέχθηκαν τα δεδομένα και επεξεργάστηκαν μέσω του προγράμματος SPSS και τέλος με τη βοήθεια ραβδογραμμάτων παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα και των δύο ερευνών για να γίνει ευκολότερα αντιληπτές οι διαφορές των δύο δειγμάτων.

Κ > Καταναλωτές
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Δ > Διαφήμιση

Καταναλωτές
Διαφήμιση
Κοινωνικά δίκτυα

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)