Αντιλήψεις των καταναλωτών για τις διαφημίσεις στα social media: η περίπτωση youtube

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Αντιλήψεις των καταναλωτών για τις διαφημίσεις στα social media: η περίπτωση youtube

Μαζγατζίδου, Δέσποινα

Η παρούσα εργασία, συντάχθηκε με σκοπό να διερευνηθούν οι αντιλήψεις των καταναλωτών σχετικά με τις διαφημίσεις στα social media . Για τη διεκπεραίωση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος, με τη δημιουργία δύο ερωτηματολογίων ένα για τις αντιλήψεις των καταναλωτών για τις διαφημίσεις στο Facebook κι ένα για τις αντιλήψεις των καταναλωτών για τις διαφημίσεις στο YouTube. Η έρευνα διεξήχθη μέσω διαδικτύου και συγκεκριμένα μέσω Facebook . Μετά τη λήξη της έρευνας, συλλέχθηκαν τα δεδομένα και επεξεργάστηκαν μέσω του προγράμματος SPSS και τέλος με τη βοήθεια ραβδογραμμάτων παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα και των δύο ερευνών για να γίνει ευκολότερα αντιληπτές οι διαφορές των δύο δειγμάτων.

Thesis
NonPeerReviewed

Καταναλωτές
Διαφήμιση
Κοινωνικά δίκτυα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)