Place Branding: οι διαφημιστικές εκστρατείες του ΕΟΤ

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2015 (EL)
Place Branding: οι διαφημιστικές εκστρατείες του ΕΟΤ

Ζαχάρη, Παρασκευή
Βαλιάκου, Κακίτσα

Αντικείμενο της μελέτης αρχικά, είναι η κατανόηση των εννοιών του place branding (διαχείριση επωνυμίας τόπου, του τουρισμού και της διαφήμισης ενός τόπου. Η ανάλυση των στρατηγικών ανάπτυξης που ακολουθούνται σε κάθε έννοια ξεχωριστά αναλύονται στα επιμέρους κεφάλαια της έρευνας. Πιο συγκεκριμένα, η ανάπτυξη των στρατηγικών του branding για μία χώρα, στοχεύει στην ανάδειξη των κύριων χαρακτηριστικών της, ώστε να γίνει ελκυστικό μέρος για το στοχευμένο κοινό. Απαντά στα ερωτήματα που γεννούνται για το πώς συμβάλει το place branding στην τουριστική ανάπτυξη μιας περιοχής, καθώς επίσης και πως προβάλλει το τουριστικό του προϊόν με επιτυχία στο παγκόσμιο επίπεδο. Στο δεύτερο κομμάτι της έρευνάς μας, γίνεται ανάλυση, για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος και πως αυτό έχει εξελιχθεί στο πέρασμα των χρόνων. Επίσης γίνεται αναφορά, στον κύκλο ζωής ενός τουριστικού προϊόντος, στο ρόλο που παίζει η διαφήμιση στον τουρισμό, καθώς και η σωστή επιλογή του διαφημιστικού μηνύματος, αφού είναι ίσως το πιο σημαντικό κομμάτι στην προώθηση της εικόνας μιας χώρας τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε εγχώριο επίπεδο. Στη συνέχεια, παρατίθεται η μεθοδολογία της έρευνας, η οποία στηρίζεται σε δευτερογενή ποιοτικά στοιχεία και αναλύει την πορεία του Ελληνικού τουρισμού σε διεθνές επίπεδο και σε σύγκριση με τις ανταγωνίστριες χώρες. Ειδικότερα γίνεται συγκέντρωση και αξιολόγηση των διαθέσιμων στοιχείων για την Ελληνική τουριστική κίνηση, και διαμορφώνει μία αντικειμενική εικόνα για την εξέλιξη του τουρισμού στην Ελλάδα και διεθνώς. Τέλος, με δεδομένο ότι οι τόποι βρίσκονται σε συνεχή διεθνή ανταγωνισμό, και οι αγορές εφαρμόζουν όλο και περισσότερες τεχνικές ανάπτυξης με συνεχώς αυξανόμενο ρυθμό, στο τελευταίο κεφάλαιο προτείνονται ορισμένες προοπτικές οι οποίες ίσως βοηθήσουν στην μετέπειτα εξέλιξη του Ελληνικού προϊόντος στη διεθνή τουριστική αγορά.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση - Τουριστικό εμπόριο
Τουριστική πολιτική
Τουριστικό μάρκετινγκ
Τουρισμός - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.