Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης το event marketing και συγκεκριμένα τη συνεισφορά των εκδηλώσεων στο marketing των επιχειρήσεων. Σκοπός της εργασίας, αποτελεί η παρουσίαση των βασικών αρχών event marketing καθώς και η άμεση επίδραση και αποτελεσματικότητα του στο marketing των επιχειρήσεων. Προκειμένου λοιπόν η εν λόγω εργασία να θεωρείται ορθή και αποτελεσματική ως προς τα στοιχεία που εξετάζει, διαχωρίζεται σε τέσσερα βασικά κεφάλαια. Στο πρώτο αναφέρεται ο Ορισμός και τα Στοιχεία Εφαρμογής της Έννοιας Μάρκετινγκ στις Επιχειρήσεις, στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται η Έννοια και τα Χαρακτηριστικά του Event Marketing στο Χώρο των Επιχειρήσεων και η Συνεισφορά των Εκδηλώσεων στην Εφαρμογή Τεχνικών Marketing, παράλληλα αναφέρονται και αναλύονται οι τρόποι εφαρμογής του event marketing στις επιχειρήσεις. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται η Μεθοδολογία Έρευνας αναλύοντας την σημασία της έρευνας αλλά και του δείγματος. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρεται η Διεξαγωγή Έρευνας και Παρουσίαση Αποτελεσμάτων καθώς και ανάλυση τους σχετικά με την εφαρμογή και τα οφέλη στις επιχειρήσεις. Η παρούσα εργασία καταλήγει μέσο της έρευνας που διεκπεραιώθηκε πως η εφαρμογή και διεξαγωγή του Event Marketing από τις επιχειρήσεις, είναι ουσιαστικά αναγκαία στην ανταγωνιστική αγορά και μπορεί να τις βοηθήσει να επιτύχουν τους στόχους της.
Μ > Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Ε > Επιχειρήσεις
Ε > Επιχειρησιακός προγραμματισμός
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Επιχειρήσεις
Επιχειρησιακός προγραμματισμός
Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)