Γίνεται αναφορά στα είδη επιχειρησιακής στρατηγικής, στους τρόπους επίτευξης αποτελεσματικής στρατηγικής, στο περιβάλλον και τα χαρακτηριστικά που επηρεάζουν την επιχείρηση, όπως επίσης και στην αβεβαιότητα που δημιουργεί το περιβάλλον. Γίνεται ανάλυση του άμεσου και έμμεσου εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος, του υποδείγματος Porter και της τεχνικής SWOT. Επίσης, αναλύεται ο τομέας της κινητής τηλεφωνίας, πως διαμορφώνεται αυτός στην Ευρώπη και στην Ελλάδα. Τέλος, αναλύεται η περίπτωση της εταιρίας Vodafone, με χρήση αριθμοδεικτών αποδοτικότητας - ρευστότητας και η απεικόνιση των στοιχείων που προκύπτουν.
Ε > Εταιρείες κινητής τηλεφωνίας
Χ > Χρηματοοικονομική ανάλυση
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Εταιρείες κινητής τηλεφωνίας
Χρηματοοικονομική ανάλυση
Στρατηγικός σχεδιασμός
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)