Στρατηγικές των εταιριών κινητής τηλεφωνίας: η περίπτωση της Vodafone

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Στρατηγικές των εταιριών κινητής τηλεφωνίας: η περίπτωση της Vodafone

Ευθαλιτσίδου, Κυριακή

Γίνεται αναφορά στα είδη επιχειρησιακής στρατηγικής, στους τρόπους επίτευξης αποτελεσματικής στρατηγικής, στο περιβάλλον και τα χαρακτηριστικά που επηρεάζουν την επιχείρηση, όπως επίσης και στην αβεβαιότητα που δημιουργεί το περιβάλλον. Γίνεται ανάλυση του άμεσου και έμμεσου εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος, του υποδείγματος Porter και της τεχνικής SWOT. Επίσης, αναλύεται ο τομέας της κινητής τηλεφωνίας, πως διαμορφώνεται αυτός στην Ευρώπη και στην Ελλάδα. Τέλος, αναλύεται η περίπτωση της εταιρίας Vodafone, με χρήση αριθμοδεικτών αποδοτικότητας - ρευστότητας και η απεικόνιση των στοιχείων που προκύπτουν.

Thesis
NonPeerReviewed

Εταιρείες κινητής τηλεφωνίας
Χρηματοοικονομική ανάλυση
Στρατηγικός σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.