Αναλύεται η έννοια της διεθνοποίησης και αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που την χαρακτηρίζουν. Παρουσιάζονται οι πιθανές στρατηγικές διεθνοποίησης των επιχειρήσεων και εξετάζονται οι διαφορετικοί τρόποι εξαγωγικών δραστηριοτήτων. Τέλος, μελετάται η περίπτωση της εταιρείας ALFA PASTRY Ο.Ε. και αναλύονται οι στρατηγικές επιλογές των τελευταίων ετών.
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Τ > Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Στρατηγικός σχεδιασμός
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)