Στρατηγικές διεθνοποίησης ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων: μια περίπτωση μελέτης

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2015 (EN)
Στρατηγικές διεθνοποίησης ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων: μια περίπτωση μελέτης

Τσιολάκη, Αστερία Μ.

Αναλύεται η έννοια της διεθνοποίησης και αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που την χαρακτηρίζουν. Παρουσιάζονται οι πιθανές στρατηγικές διεθνοποίησης των επιχειρήσεων και εξετάζονται οι διαφορετικοί τρόποι εξαγωγικών δραστηριοτήτων. Τέλος, μελετάται η περίπτωση της εταιρείας ALFA PASTRY Ο.Ε. και αναλύονται οι στρατηγικές επιλογές των τελευταίων ετών.

Thesis
NonPeerReviewed

Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Στρατηγικός σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)