Στρατηγικές διεθνοποίησης ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων: μια περίπτωση μελέτης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Στρατηγικές διεθνοποίησης ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων: μια περίπτωση μελέτης

Τσιολάκη, Αστερία Μ.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2015

2015


Αναλύεται η έννοια της διεθνοποίησης και αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που την χαρακτηρίζουν. Παρουσιάζονται οι πιθανές στρατηγικές διεθνοποίησης των επιχειρήσεων και εξετάζονται οι διαφορετικοί τρόποι εξαγωγικών δραστηριοτήτων. Τέλος, μελετάται η περίπτωση της εταιρείας ALFA PASTRY Ο.Ε. και αναλύονται οι στρατηγικές επιλογές των τελευταίων ετών.

Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Τ > Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός

Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Στρατηγικός σχεδιασμός

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.