Προβολή εταιρικής εικόνας: περίπτωση ξενοδοχειακής μονάδας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Προβολή εταιρικής εικόνας: περίπτωση ξενοδοχειακής μονάδας

Ξηρομάμου, Στυλιανή

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2015

2015


Η παρούσα πτυχιακή εργασία, με τίτλο «Προβολή εταιρικής εικόνας: Περίπτωση ξενοδοχειακής μονάδας», εστιάζει στην έννοια της εταιρικής ταυτότητας, το ρόλο που διαδραματίζει στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον και πώς αλληλεπιδρά στην προβολή και το σχηματισμό της εικόνας των επιχειρήσεων/οργανισμών. Συγκεκριμένα, στην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετήθηκε η εταιρική ταυτότητα της ξενοδοχειακής μονάδας K Boutique Hotel στην Ιξιά της Ρόδου και οι δράσεις για τη διαχείριση και την προβολή της εταιρικής της εικόνας. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα με χρήση συνέντευξης βάθους, από την διευθύντρια της ξενοδοχειακής μονάδας, η οποία καταγράφηκε και προσαρμόστηκε στα πλαίσια του κειμένου της εργασίας. Στα πλαίσια της καταναλωτικής αφθονίας και του καταιγισμού πληροφοριών που χαρακτηρίζει τις σημερινές κοινωνίες, όπως γίνεται αντιληπτό από τη βιβλιογραφική επισκόπηση, οι επιχειρήσεις ωθούνται στο να αναζητήσουν λύσεις, που θα τις διαφοροποιούν στον κλάδο τους, χτίζοντας παράλληλα ένα όνομα και μία εικόνα που θα τις καθιστά ξεχωριστές και άξιες προτίμησης, σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Ε > Επιχειρήσεις
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Δ > Διοίκηση και οργάνωση

Επιχειρήσεις
Δημόσιες σχέσεις
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Διοίκηση και οργάνωση

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.