Σύγκριση και ανάλυση της μετατροπής των καταστημάτων τροφίμων με τη χρήση της τεχνολογίας σε ηλεκτρονικά καταστήματα παροχής προϊόντων και υπηρεσιών

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Σύγκριση και ανάλυση της μετατροπής των καταστημάτων τροφίμων με τη χρήση της τεχνολογίας σε ηλεκτρονικά καταστήματα παροχής προϊόντων και υπηρεσιών

Θεοδοσιάδου, Πολυξένη

Στην συγκεκριμένη εργασία θα αναφερθούμε στα συμβατικά και στα ηλεκτρονικά καταστήματα τροφίμων. Μας ενδιαφέρει να εξετάσουμε τον βασικό τρόπο λειτουργίας τους, τις ομοιότητες και τις διαφορές τους και να κρίνουμε εάν τελικά είναι δόκιμο ένα κατάστημα τροφίμων να έχει ηλεκτρονική υπόσταση ή όχι. Για τον λόγο αυτό θα αναφερθούμε αρχικά στα συμβατικά καταστήματα και το πώς αυτά λειτουργούν μέχρι στιγμής στην Ελλάδα. Στην συνέχεια θα εξετάσουμε τα ηλεκτρονικά καταστήματα, το πώς αυτά μπορούν να δημιουργηθούν και ποιες προδιαγραφές πρέπει να πληρούν για να λειτουργούν και σωστά και αποδοτικά τόσο για τον επιχειρηματία όσο και για τον καταναλωτή. Έπειτα θα εξετάσουμε το θεσμικό πλαίσιο στο οποίο εντάσσεται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα τροφίμων και το πώς αυτό διαφοροποιείται από το συμβατικό. Τέλος θα ακολουθήσει η μελέτη επτά περιπτώσεων ηλεκτρονικών καταστημάτων που σχετίζονται με τον κλάδο των τροφίμων, συσκευασμένων ή νωπών και με την παροχή υπηρεσιών για αυτά. Σε αυτό το σημείο θέλουμε να δούμε τι είναι αυτό που έχει κάνει αυτά τα ηλεκτρονικά καταστήματα ή πλατφόρμες επιτυχημένα. Να δούμε ποια είναι τα κοινά σημεία και στρατηγικές που χρησιμοποιούν, καθώς και που διαφοροποιούνται το ένα από το άλλο. Το σημείο στο οποίο θέλουμε να καταλήξουμε με την συγκεκριμένη εργασία είναι το εάν πρέπει ένας επιχειρηματίας του κλάδου των τροφίμων στην Ελλάδα να ασχοληθεί με το διαδίκτυο, είτε ανοίγοντας ένα καθαρά ηλεκτρονικό κατάστημα, είτε δίνοντας στο φυσικό του κατάστημα και μία νέα ηλεκτρονική υπόσταση.

Thesis
NonPeerReviewed

Τρόφιμα
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Διαδίκτυο (Internet)

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015-09


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)