Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, ως έννοια, ξεκίνησε να οριοθετείται και να «πλάθεται» μέσα στην ανθρώπινη κοινωνία εδώ και αρκετούς αιώνες. Επομένως, είναι μια έννοια αρκετά παλιά, τόσο παλιά όσο και η έννοια της επιχειρηματικότητας.
Τις τελευταίες δεκαετίες, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις αποφασίζουν να ακολουθήσουν στρατηγικές για να συνεισφέρουν ενεργά στην κοινωνία. Οι στρατηγικές αυτές εφαρμόζονται μέσω των κοινωνικά υπεύθυνων επιχειρηματικών πολιτικών, ενισχύοντας έτσι την οικονομική ανάπτυξη αλλά και την καλή φήμη της επιχείρησης.
Ο αντικειμενικός σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να μελετήσει την έννοια και τις πρακτικές εφαρμογές της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα πλαίσια των χορηγιών. Ειδικότερα, μέσω μιας μελέτης περίπτωσης, της εταιρείας Διαμαντής Μασούτης ΑΕ, θα προκύψουν συμπεράσματα αναφορικά με το κατά πόσο η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη εφαρμόζεται μέσα από τις πρακτικές της χορηγίας.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει το περιεχόμενο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) στα πλαίσια της έννοιας της χορηγίας. Ως μία από τις πλέον σύγχρονες προτάσεις στο χώρο της επικοινωνίας, του marketing, της διοίκησης επιχειρήσεων κλπ, η ΕΚΕ προσφέρει έναν εναλλακτικό τρόπο λειτουργίας των οργανισμών, μέσω της συμπερίληψης ηθικών και κοινωνικών επιδιώξεων πέρα από τους καθαρά οικονομικούς στόχους.
Ε > Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Κ > Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)