Η παρούσα εργασία σκοπεύει στο να διευρύνει το πεδίο γνώσεων σχετικά με το πώς ένας λιανοπωλητής μπορεί να επιβιώσει σε μία υφεσιακή οικονομία αλλάζοντας την στρατηγική που έχει έναντι του ανταγωνισμού. Ειδικότερα, η εργασία εντοπίζει τις στρατηγικές εκείνες που μπορούν να βοηθήσουν τους λιανοπωλητές να έχουν καλές επιδόσεις παρά την αναταραχή που επικρατεί στο οικονομικό περιβάλλον.
Έρευνες έχουν δείξει ότι οι λιανοπωλητές μπορούν να διατηρήσουν και να βελτιώσουν την επίδοσή τους σε καιρό κρίσης προσαρμόζοντας τις στρατηγικές τους καταλλήλως. Σε περιόδους ύφεσης, οι λιανοπωλητές χρειάζεται να ασκήσουν ένα συνδυασμό ανταγωνιστικών στρατηγικών συμπεριλαμβανομένης της στρατηγικής εστίασης στο χαμηλό κόστος αλλά και της στρατηγικής διαφοροποίησης. Προκειμένου να ακολουθήσουν μία στρατηγική χαμηλού κόστους, οι λιανοπωλητές θα πρέπει να έχουν πολύ καλά οργανωμένη αποθήκη, να αυξήσουν την παραγωγικότητα των εργαζομένων και να μειώσουν τη φύρα που έχουν τα φρέσκα τρόφιμα και να εφαρμόζουν αυστηρές μεθόδους έκθεσης των τροφίμων FIFO. Για τη στρατηγική εστίασης, οι επιχειρήσεις πρέπει να απομακρύνουν τα μη επικερδή προϊόντα από τα ράφια και να εστιάσουν στα κερδοφόρα. Θα πρέπει να εστιάσουν τις προωθητικές τους εκστρατείες στο πιο αποτελεσματικό κανάλι.
Στη στρατηγική διαφοροποίησης, οι λιανοπωλητές πρέπει να είναι περισσότερο επιλεκτικοί στα προϊόντα που προσφέρουν και πιο δημιουργικοί στο δημιουργικό τους πρόγραμμα.
Μ > Μάρκετινγκ
Ο > Οικονομικές κρίσεις
Τ > Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο
Π > Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο
Μάρκετινγκ
Οικονομικές κρίσεις
Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)