Ρομποτική: θεωρία και πράξη (προσομοιώσεις, υλοποιήσεις, δημιουργία σεναριών, λογισμικά, forum)

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)
Ρομποτική: θεωρία και πράξη (προσομοιώσεις, υλοποιήσεις, δημιουργία σεναριών, λογισμικά, forum)

Κώνστας, Κωνσταντίνος
Σαχινίδου, Μαρία-Ρίτσα

Τα τελευταία χρόνια ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον παρουσιάζεται για την κατασκευή ρομπότ και την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης. Σύμφωνα με εκτιμήσεις επιστημόνων της ρομποτικής, το 2050 ο γρήγορος ρυθμός ανάπτυξης της πληροφορικής θα οδηγήσει στη δημιουργία ρομπότ τα οποία θα είναι πιο έξυπνα από τον άνθρωπο. Ευρύτατη χρήση ρομπότ γίνεται σε πάρα πολλούς παραγωγικούς τομείς, όπως στην αμυντική βιομηχανία, την αυτοκινητοβιομηχανία, έχει όμως και εφαρμογές στην ιατρική, στην διαστημική τεχνολογία και στην εκπαίδευση. Η ανάπτυξη της προηγμένης τεχνολογίας ρομπότ αναμένεται ότι θα βοηθήσει σημαντικά στην επίλυση προβλημάτων και στην ολοκλήρωση εργασιών σε χώρους που είναι δύσκολα προσπελάσιμοι για τον άνθρωπο. Ωστόσο εκφράζονται και φόβοι για τη δυσκολία ελέγχου των συστημάτων αυτών, καθώς θα είναι εφοδιασμένα με ικανότητα ανάπτυξης σχετικής αυτονομίας κατά τη λειτουργία τους. Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την ανάλυση της ρομποτικής, της τεχνητής νοημοσύνης, την ανάπτυξη και προσομοίωση αυτόνομων ρομπότ με την χρήση των εκπαιδευτικών ρομπότ της εταιρείας LEGO, Mindstorms NXT και EV3, και την δημιουργία Forum για την ενημέρωση και εκπαίδευση στην κατασκευή ρομπότ. Θα αναλύσουμε τον ρόλο της ρομποτικής στην εκπαίδευση με μια περιγραφή της διδασκαλίας STEM, του προγράμματος υδρορομπότ και των διαγωνισμών που υπάρχουν πανελλαδικά και παγκόσμια. Για να κατανοήσουμε καλύτερα τον προγραμματισμό και την λειτουργία του EV3 θα παρουσιάσουμε διάφορα σενάρια-ασκήσεις με την βοήθεια της εφαρμογής LEGO MINDSTORMS Education EV3 που θα εγκαταστήσουμε στον υπολογιστή μας. Επίσης, θα δημιουργήσουμε μια εφαρμογή, με την βοήθεια του MIT App Inventor, που θα την εγκαταστήσουμε στην Android συσκευή μας και θα μπορέσουμε να κατευθύνουμε το NXT ρομπότ.

Thesis
NonPeerReviewed

Τεχνητή νοημοσύνη
Ρομποτική

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014-06


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.