Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των μεθόδων δημιουργίας φωτορεαλιστικών γραφικών. Η μέθοδος που θα επικεντρωθεί η συγκεκριμένη εργασία αφορά την ακτινανίχνευση και τους τρόπους υλοποίησης της. Σκοπός της μελέτης είναι η υλοποίηση μιας εφαρμογής λογισμικού σε ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης, η οποία θα είναι ικανή να αναπαράγει μία απεικόνιση μίας ή περισσότερων φωτορεαλιστικών τρισδιάστατων σκηνών σε πραγματικό χρόνο έτσι ώστε να είναι δυνατή η μελέτη του φωτισμού και της σκίασης των σκηνών, αλλά καθώς και των αντικειμένων τα οποία περιλαμβάνει η κάθε σκηνή. Οι γλώσσες προγραμματισμού που θα χρησιμοποιηθούν στην παρούσα υλοποίηση είναι η C++ με ενσωμάτωση των βιβλιοθηκών OpenGL. Ο λόγος που επιλέχτηκε η συγκεκριμένη μέθοδος είναι λόγω της χρήσης μαθηματικών αλγόριθμων και διάφορων απαραίτητων αρχείων και εργαλείων που παρέχουν χρήσιμα δεδομένα για την απεικόνιση της σκηνής. Οι μαθηματικοί αυτοί αλγόριθμοι και ο κώδικας του προγράμματος είναι απλός και επιτυγχάνει την ευκολότερη κατανόηση των μελλοντικών μελετητών έχοντας ως μόνο μειονέκτημα της υψηλές υπολογιστικές απαιτήσεις, κάνοντας έτσι απαραίτητη την ύπαρξη ισχυρού επιδόσεων υλικό ή εξοπλισμό για απεικόνιση και την επεξεργασία γραφικών.