Το αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι οι συνεργασίες – συμμαχίες και τα clusters Ελληνικών επιχειρήσεων. Αρχικά γίνεται αναφορά στις στρατηγικές συμμαχίες, τον ορισμό τους, τα είδη τους και τους λόγους πραγματοποίησης τους. Στη συνέχεια εξετάζονται τα clusters, ο ορισμός τους, τα χαρακτηριστικά τους, η εξέλιξη τους και τα οφέλη που δημιουργούνται από την πραγματοποίηση τους. Η έρευνα εμβαθύνετε στα clusters που λαμβάνουν χώρα στην Ελλάδα, τα προγράμματα προώθησης τους, καθώς και ένα συγκεκριμένο είδος cluster, το Corallia, που ακμάζει στην χώρα μας. Τέλος, δίνεται έμφαση στα συμπεράσματα και στους λόγους αποτυχίας και επιτυχίας των clusters στην Ελλάδα.
Ε > Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Ε > Επιχειρηματικά δίκτυα
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Επιχειρηματικά δίκτυα
Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)