Τραπεζικό marketing και οι αντιλήψεις σε περίοδο οικονομικής κρίσης

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2016 (EL)
Τραπεζικό marketing και οι αντιλήψεις σε περίοδο οικονομικής κρίσης

Πολίτου, Γεωργία Π.

Μελετάται πως το μάρκετινγκ εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο και αν σε περιόδους οικονομικής ύφεσης οι στρατηγικές μεταβάλλονται στο πλαίσιο τής καταναλωτικής συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα, παρατίθενται οι ορισμοί για το τραπεζικό μάρκετινγκ και γίνεται λόγος για το μείγμα μάρκετινγκ, τα συστατικά του και τον ρόλο που παίζει η ικανοποίηση του πελάτη στην σχεδίαση των στρατηγικών μάρκετινγκ. Επίσης, γίνεται ανάλυση του μείγματος μάρκετινγκ στον τραπεζικό κλάδο και δίνονται οι βασικοί ορισμοί που σχετίζονται με την συμπεριφορά καταναλωτή, ενώ μελετώνται οι έρευνες που έγιναν σχετικά με το πώς αυτή μεταβάλλεται σε περιόδους οικονομικής ύφεσης και το πώς εν συνεχεία η μεταβολή αυτή επηρεάζει με την σειρά της την τακτική μάρκετινγκ που ακολουθεί η εκάστοτε τράπεζα. Τέλος, αναφέρονται τα αποτελέσματα της έρευνας από δείγμα 97 ατόμων, τραπεζικών καταναλωτών στον νομό Θεσσαλονίκης στις 4 συστηματικές τράπεζες της Ελλάδας.

Thesis
NonPeerReviewed

Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Τραπεζικό μάνατζμεντ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.