Τραπεζικό marketing και οι αντιλήψεις σε περίοδο οικονομικής κρίσης

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2016 (EN)
Τραπεζικό marketing και οι αντιλήψεις σε περίοδο οικονομικής κρίσης

Πολίτου, Γεωργία Π.

Μελετάται πως το μάρκετινγκ εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο και αν σε περιόδους οικονομικής ύφεσης οι στρατηγικές μεταβάλλονται στο πλαίσιο τής καταναλωτικής συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα, παρατίθενται οι ορισμοί για το τραπεζικό μάρκετινγκ και γίνεται λόγος για το μείγμα μάρκετινγκ, τα συστατικά του και τον ρόλο που παίζει η ικανοποίηση του πελάτη στην σχεδίαση των στρατηγικών μάρκετινγκ. Επίσης, γίνεται ανάλυση του μείγματος μάρκετινγκ στον τραπεζικό κλάδο και δίνονται οι βασικοί ορισμοί που σχετίζονται με την συμπεριφορά καταναλωτή, ενώ μελετώνται οι έρευνες που έγιναν σχετικά με το πώς αυτή μεταβάλλεται σε περιόδους οικονομικής ύφεσης και το πώς εν συνεχεία η μεταβολή αυτή επηρεάζει με την σειρά της την τακτική μάρκετινγκ που ακολουθεί η εκάστοτε τράπεζα. Τέλος, αναφέρονται τα αποτελέσματα της έρευνας από δείγμα 97 ατόμων, τραπεζικών καταναλωτών στον νομό Θεσσαλονίκης στις 4 συστηματικές τράπεζες της Ελλάδας.

Thesis
NonPeerReviewed

Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Τραπεζικό μάνατζμεντ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)