Τεχνικές πωλήσεων επιχειρήσεων ηλεκτρονικών προϊόντων

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2005 (EL)
Τεχνικές πωλήσεων επιχειρήσεων ηλεκτρονικών προϊόντων

Σιγκριμή, Χρύσα

Ο τομέας της πληροφορικής είναι ένα από τα σημαντικά κομμάτια της σημερινής επιχειρηματικής δραστηριότητας και σαφώς συνεχώς εξελισσόμενος. Θα ενδιέφερε λοιπόν, πολλούς να γνωρίσουν τις μεθόδους και τις τεχνικές αυτού του κλάδου που τον κάνει να εξελίσσεται και να κερδίζει συνεχώς έδαφος στις διάφορες αγορές. Είναι γεγονός πως οι περισσότερες δραστηριότητες των εταιρειών ακόμα και των απλών ανθρώπων εξαρτώνται και προέρχονται μέσο κάποιου πληροφοριακού προϊόντος ή υπηρεσίας. Έχουν εισχωρήσει σημαντικά στη ζωή μας και δεν είναι λίγες οι φορές που εξαρτόμαστε από αυτά. Η έρευνα λοιπόν αυτή θα προσπαθήσει να προσεγγίσει τις δύο πλευρές που αφορούν τις τεχνικές πωλήσεων προϊόντων πληροφορικής, την πλευρά των καταναλωτών που δέχονται τα ερεθιστικά μηνύματα των μεθόδων προώθησης και πώλησης προϊόντων και την πλευρά των ίδιων των επιχειρήσεων που παράγουν και χρησιμοποιούν τις μεθόδους αυτές για την προώθηση των προϊόντων τους. Μέσα από αυτή την εργασία θέλουμε να διερευνήσουμε την χρησιμότητα όλων αυτών των προϊόντων και των υπηρεσιών, σε ποιο βαθμό μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε καθώς και τις δυνατότητες που προσφέρουν και θα προσφέρουν στο μέλλον. Από πλευράς επιχειρήσεων θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε πόσο ευρέως γνωστά και κατανοητά είναι στους καταναλωτές τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που τους προσφέρουν. Μέσα από την παρουσίαση των τεχνικών πωλήσεων που χρησιμοποιούνται από τις εταιρείες αυτές θα μπορέσουμε να διακρίνουμε πόσο χρήσιμες αποδεικνύονται οι μέθοδοι αυτές για την προώθηση των προϊόντων-υπηρεσιών για την ανάπτυξη των εταιρειών αυτών και την ανταγωνιστικότητα τους στις διάφορες αγορές.

Thesis
NonPeerReviewed

Νέα προϊόντα - Μάνατζμεντ
Προώθηση πωλήσεων
Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός
Πληροφορική

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2005


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.