Η χρήση του διαδικτύου για την προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων στην Κρήτη

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Η χρήση του διαδικτύου για την προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων στην Κρήτη

Γιανναδάκη, Μαρία Ε.

Το διαδίκτυο αποτελεί το σημαντικότερο εργαλείο μάρκετινγκ για την προβολή και διαφήμιση των τουριστικών επιχειρήσεων. Τα πλεονεκτήματα της χρήσης του διαδικτύου είναι ο πολυμεσικός τρόπος προβολής των επιχειρήσεων, η πληθώρα διαφημιστικού υλικού και η διαδραστικότητα στην επικοινωνία. Με τον πλούτο της διαδικτυακής προβολής οι επιχειρήσεις έχουν το συγκριτικό πλεονέκτημα να ανταγωνίζονται σε διεθνές επίπεδο για την επίτευξη ισχυρών μακροπρόθεσμων στόχων και ευκαιριών. Προκειμένου να επιτευχθεί αποτελεσματικά η διαδικτυακή προβολή απαιτείται συνδυαστικά τόσο η συμβολή της έρευνας όσο και η αξιοποίηση των διαδικτυακών εφαρμογών. Σε αυτό το σημείο κρίνεται απαραίτητα η πληροφορική εκπαίδευση των εργαζομένων η οποία θα προσφέρει ενιαίο συντονισμό και οργάνωση έτσι ώστε να προβληθούν ορθά οι τουριστικές επιχειρήσεις στην Κρήτη μέσω της χρήσης του διαδικτύου.

Thesis
NonPeerReviewed

Ψηφιακή επικοινωνία
Διαδίκτυο (Internet)
Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Τουρισμός - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015-12-18


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)