Η μέτρηση της αξίας της επωνυμίας. Μελέτη περίπτωσης ποδοσφαιρικών ομάδων

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2016 (EL)
Η μέτρηση της αξίας της επωνυμίας. Μελέτη περίπτωσης ποδοσφαιρικών ομάδων

Κεχαγιόγλου, Γεώργιος
Ψαρράς, Νικόλαος

Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της αξίας της επωνυμίας (Brand – name) των ποδοσφαιρικών ομάδων ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκός. Η μελέτη αποσκοπεί στο να παρουσιάσει τα χαρακτηριστικά του Brand – name και την επίδραση του στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Στη συνέχεια η μελέτη εστιάζει στο αθλητικό μάρκετινγκ όπου παρουσιάζονται στοιχεία που αφορούν την αξία του μάρκετινγκ στο χώρο του αθλητισμού. Στη συνέχεια η μελέτη αποσκοπεί στην καταγραφή των χαρακτηριστικών της μεθοδολογίας και των αποτελεσμάτων της προσωπικής έρευνας. Τέλος, ο σκοπός της μελέτης περιστρέφεται γύρω από τις προτάσεις σε στελέχη του μάρκετινγκ και καταγράφονται τα συμπεράσματα, οι περιορισμοί της έρευνας και οι προτάσεις για μελλοντικές μελέτες. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε αφορά την πρωτογενή, αλλά και την δευτερογενή μέθοδο. Πιο αναλυτικά, η πρωτογενής έρευνα είναι ποσοτική, καθώς πραγματοποιείται μία ανάλυση των αποτελεσμάτων της προσωπικής έρευνας δείγματος 150 ατόμων. Η δευτερογενής έρευνα αφορά στην εύρεση του θεωρητικού πλαισίου, μέσα από την έντυπη και διαδικτυακή αρθρογραφία. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν είναι ότι η πλειονότητα των ερωτώμενων ανέφερε ότι πηγαίνει στο γήπεδο από 0-5 φορές το χρόνο. Επιπλέον, οι ερωτώμενοι συμφώνησαν ότι οι αγώνες της αγαπημένης τους ομάδας είναι συναρπαστικοί, καλοί, ότι θέλουν να κερδίζει η ομάδα τους και ότι τους αρέσει η φανέλα της ομάδας τους. Ακόμα, οι περισσότεροι πιστεύουν ότι η αγαπημένη τους ομάδα έχει υψηλό ρεκόρ στο πρωτάθλημα και ότι βοηθάει να βελτιωθεί η εικόνα της χώρας τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Μάρκετινγκ
Αθλητισμός
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016-03


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.