Τα social media σαν μέσο μάρκετινγκ στο ποδόσφαιρο

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2016 (EN)
Τα social media σαν μέσο μάρκετινγκ στο ποδόσφαιρο

Γκερνιότι, Γιάννης Ν.

Παρουσιάζονται ο ορισμός του marketing, οι λειτουργίες του, τα Social Media και η επίδρασή τους στους χρήστες. Γίνεται αναφορά στην επιρροή που έχουν τα Social Media στον αθλητισμό και συγκεκριμένα στο ποδόσφαιρο. Τέλος, αναφέρονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τα αποτελέσματα της έρευνας.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Αθλητισμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)