δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Τα social media σαν μέσο μάρκετινγκ στο ποδόσφαιρο
Παρουσιάζονται ο ορισμός του marketing, οι λειτουργίες του, τα Social Media και η επίδρασή τους στους χρήστες. Γίνεται αναφορά στην επιρροή που έχουν τα Social Media στον αθλητισμό και συγκεκριμένα στο ποδόσφαιρο. Τέλος, αναφέρονται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τα αποτελέσματα της έρευνας.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.